• insideharmony

Agusti 2007

Detta får bli vår tråd då för oss som viger oss i augusti 2007. Tyckte det blev så många i bara 2007 tråden mkt att hålla reda på då. ;) Tydligen många som är ute i god tid, men det är ju bara bra för att få ett lyckat bröllop. Själva ska vi ha ett medeltidsbröllop så det är mkt att planera :D
    Vi är i från Stenungsund å kommer att viga oss nånstans runt här. Jag har en dotter å han en son å en dotter. Är båda byggnadsarbetare jag murare å m2b snickare. Hoppas ni andra oxå kan skriva en rad om er själva å pressentera er lite så blir det lite roligare i tråden :D
    Här kan ni se vår sida

www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php

• Svar på tråden Agusti 2007
  • filipelin

Nu har jag räknat på ett ungefär, 8-10kr/kort. Inte mer än 10.

• Stefans fästmö

ok, tack för tipsen! :)

• Stefans fästmö

det blir ju inte så dyrt! :D toppen, tack!

• Augustibrud 2007

filipelin

Jätte snygga kort!!!

• Augustibrud 2007

I dag har jag bokat fotograf!Känns kanon, hon var verkligen jätte trevlig. Vad det är kul att planera bröllop

• Stefans fästmö

Augustibrud: vad kul! Känns alltid så roligt när man bokat nåt! :D
    Ska er fotograf följa med hela dagen, eller ska ni "bara" ta porträttkort?

Vi kommer nog anlita en vän som fotograf, det är så väldigt dyrt med proffs... Men det känns kul att ha foton tagna av en vän oxå!

• Augustibrud 2007

Stefans fästmö

Ja det är roligt att boka, bokade även frisören i dag. Känns så himla bra!!!

Vi ska inte ha fotografen med hela dagen. Vi har beställt bilder ute och inne, färg och svartvitt. Vi vill ha avslappnad stil på bilderna så det kommer inte bli så mycket poträttbilder. Vi kommer under vigsel och resten av kvällen ha någon som tar bilder på det vi önskar.

Låter trevligt att ha en vän som fotar, kommer säkert att känns avslappnat och bra

• Stefans fästmö

Oj, frisör redan? Det kanske behövs så långt innan... Hmm, måste börja kolla lite, har ju inte bott i Kungsbacka på många år så har ingen koll på frisörer där längre... Har du bokat nån du brukar gå till, eller?

Ja, vi tror det blir avslappnat o personligt med en vän som fotar, o billigare då... Kul med både färg o svartvitt, det skulle jag oxå vilja ha! :)

• Augustibrud 2007

Ja jag tyckte att det var lika bra att boka "min" frisör, hade varit så tråkigt om någon annán hann före.Jag har klippt mig hos henne i ca 3 år så det känns viktigt och tryggt att ha henne. Det hade känns jätte konstigt att gå till någon annan på bröllopsdagen..

Svar på tråden Agusti 2007