• insideharmony

Agusti 2007

Detta får bli vår tråd då för oss som viger oss i augusti 2007. Tyckte det blev så många i bara 2007 tråden mkt att hålla reda på då. ;) Tydligen många som är ute i god tid, men det är ju bara bra för att få ett lyckat bröllop. Själva ska vi ha ett medeltidsbröllop så det är mkt att planera :D
    Vi är i från Stenungsund å kommer att viga oss nånstans runt här. Jag har en dotter å han en son å en dotter. Är båda byggnadsarbetare jag murare å m2b snickare. Hoppas ni andra oxå kan skriva en rad om er själva å pressentera er lite så blir det lite roligare i tråden :D
    Här kan ni se vår sida

www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php

• Svar på tråden Agusti 2007
  • jocelyn

Jag har liksom inte skrivit nåt i tråden men jag ville bara skriva av mig lite glädje;

häromdagen så sa min sambo att han visste exakt vad han ville ha som ingångsmusik...det är ett stycke som betyder väldigt mycket för oss båda och det var så överraskande att han hade tänkt på en sån liten detalj så jag började gråta. Wow!

• insideharmony

Stefans fästmö
    Men hans föräldrar kkan väl ej bestämma hu många gäster ni ska ha. även om de går in å hjälper er ekonomiskt så kan ni ju bara lägga till själva fö de andra då ju. De e ju ert bröllop å ej deras ;)

• Stefans fästmö

jocelyn: åh vad kul! :) Min m2b har sagt att han vill ta hand om musiken, känns kul att han angagerar sig så i det! Tror dock inte han har börjat än... ;)

• Stefans fästmö

inside: nä visst, det är ju vårt bröllop, o det var lite det jag ville prata med m2b om så vi såtr enade... Jag tror som sagt inte att de kommer "ställa till med problem", men det är snarare det att de inte gillar stora fester, o min m2b är väl lite påverkad av vad de tycker, även om han oxå tycker vi ska bestämma...

• insideharmony

Stefans fästmö
    Skönt att ni e enade i de fallet iaf då ;)
    Men bara för att de inte gillar stora fester så ska ju ej de kunna hindra er att ha de som ni vill ändå. Tycker de är rätt egoistiska i sitt tänkande i så fall. Nej stå på er å håll ihop i den frågan ;)

• insideharmony

filipelin
    Det var "RIKTIGT" snyggt ;)

• filipelin

Det var ju roligt, där kan man ju lägga in många bilder, nu har jag lagt in en bild på mina barn också.
    Insideharmony- tack Det var roligt att höra

• Stefans fästmö

filipelin: jättesnygga kort!! Funderar själv på nåt liknande... Har du räknat på vad de kostar per kort?

• filipelin

Nej det har jag inte, har köpt rött tjockt papper i bokhandel, weddingpapper, ringar, sidenband och guldtråd på Panduro.

Svar på tråden Agusti 2007