• insideharmony

Agusti 2007

Detta får bli vår tråd då för oss som viger oss i augusti 2007. Tyckte det blev så många i bara 2007 tråden mkt att hålla reda på då. ;) Tydligen många som är ute i god tid, men det är ju bara bra för att få ett lyckat bröllop. Själva ska vi ha ett medeltidsbröllop så det är mkt att planera :D
    Vi är i från Stenungsund å kommer att viga oss nånstans runt här. Jag har en dotter å han en son å en dotter. Är båda byggnadsarbetare jag murare å m2b snickare. Hoppas ni andra oxå kan skriva en rad om er själva å pressentera er lite så blir det lite roligare i tråden :D
    Här kan ni se vår sida

www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php

• Svar på tråden Agusti 2007
  • insideharmony

Ja de e den ständiga frågan före el efter :D Tro de bli före för oss, så slipper man att smink har runnit fall man bli tårögd av vigseln osv. Men vi ska ha 2 st fotografer som är med på festen för min farbror e fd pressfotograf å min väninna ha gått en del fotokurser. Så de kommer säkert bli fotande både före efter å under både vigsel å fest, av duktigt folk. Tänkte önska mig fotona av dem i bröllopsgåva.

• filipelin

Nu har vi bokat band oxå, det blev Rob & Jim från Falkenberg, de har varit ganska omtalade på BT, många som har rekommenderat dem. Snart får man väl börja leta klänning

• insideharmony

Ja band ha vi inte hittat nåt vi känner att vi vill ha. De måste vara medeltids musik å ej för lång resväg för dem. Annars bli ju resa å uppehälle dyrare än spelningen ;)
    Får vi ej tag på nån så kör vi cd

• Noomi

filipelin- Så du har bokat dem nu, antar att de verkade vara vara över telefon då. Vad var det som sas? Och hur mycket är det de kostar nu?

• filipelin

Noomi, jag har ju bara läst positivt om dem här på BT, så vi slog till. De tar 6000:- Våran toastmaster är sångare i ett band, så han vill hålla i festvisorna själv, eller tillsammans med bandet, vet ej än, men det var inga problem. Enligt vad det stod på deras hemsida så spelar de nog 3*45min. Det var min sambo som ringde, vet ej vad som sas mer än att jag fick svar på det jag ville, vill gärna ha blandad musik, både dansband, modernt och 70-80-talsmusik.

• filipelin

Noomi, ska vi hänga här istället för på min tråd? Onödigt att hänga på två liknande trådar samtidigt. Det är ju ändå ingen annan som har hittat till min mer än du.

• Noomi

filipelin- Det låter bra, borde väl komma lite fler Halmstadbrudar så småningom.

Ok, då ska jag nog också höra av mig till dem snart. Känns inte som att något annat band är aktuellt eftersom jag läst så mycket bra om Rob & Jim, så då är det ju lika bra att boka dem.

• filipelin

noomi-Det var det vi tyckte också annars köper man ju grisen i säcken om man bokar något man inte vet något om. När det är så många som talar bra om dem så kan det inte vara skit i alla fall.

Ja det är ju inte alla som är ute i så god tid som vi, men fler än jag trodde.

• insideharmony

ja visst en hel del e vi iaf som e ute i god tid :D

• Stefans fästmö

Filipelin, kul att ni har bokat band! Alltid roligt när nåt är klart! :)

Svar på tråden Agusti 2007