• insideharmony

Agusti 2007

Detta får bli vår tråd då för oss som viger oss i augusti 2007. Tyckte det blev så många i bara 2007 tråden mkt att hålla reda på då. ;) Tydligen många som är ute i god tid, men det är ju bara bra för att få ett lyckat bröllop. Själva ska vi ha ett medeltidsbröllop så det är mkt att planera :D
    Vi är i från Stenungsund å kommer att viga oss nånstans runt här. Jag har en dotter å han en son å en dotter. Är båda byggnadsarbetare jag murare å m2b snickare. Hoppas ni andra oxå kan skriva en rad om er själva å pressentera er lite så blir det lite roligare i tråden :D
    Här kan ni se vår sida

www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php

• Svar på tråden Agusti 2007
  • Augustibrud 2007

Hej på er tjejer!

Nu var det ett tag sen vi var aktiva
    Hur går det med era planer? Jag funderar på musikband till festen just nu..har några olika jag funderar på, ska maila till dem och höra lite först..
    Ska ni ha levande musik på festen?

• Augustibrud 2007

filipelin, Noomi och penni2007

Undrar om ni har några erfarenheter av musikband där ni bor? Jag bor ju ungefär mittemellan Halmstad och Växjö

• Diffy

Hejsan, tror jag smyger in här till er :) Ska också gifta oss i aug 2007, den 25aug.. När i aug gifter ni er?

• Stefans fästmö

Augustibrud 2007

Ja, ett tag sen... Sommar-tråden är ju mer aktiv, men mest prat... :) Har inte hänt så jättemycket för mig, vi har iaf bestämt oss (igen) för att ha det på bygdegård, kollade en restaurant som skulle funka med vår budget men det var hetl omysig så det blir det inte! Trång oxå...

Och så har vi blivit inbjudna till Bröllopsförberedelse i Kungsbacka församling, där vi gifter oss! Kul!! Gemensam för alla par som bokat kyrka, alltså in den som varje präst har med varje brudpar utan mer allmän.

Och idag kommer min syrra hit, hon är hemma från Skottland där hon pluggar. Jag ska fråga om hon vill vara min tärna! Så kul att se vad hon säger! Pratade med henne häromdan o då hade hon 1000 idéer om hur vi ska pynta lokalen, så hon är iaf väldigt engagerad... Hon frågade om hon kunde få nåt slags hedersuppdrag, jag var tvungen att hålla mig (Vill ju fråga henne face to face!) o sa nåt svävande. Undrar om hon anar nåt, men det verkade inte så... hihi!

• Stefans fästmö

Välkommen Diffy! Vi gifter oss 4 augusti i Älvsåkers kyrka, Kungsbacka söder om Gbg. Var gifter ni er?

• insideharmony

Diffy
    Välkommen in i tråden. Lite händer de här iaf :D
    Känns bra å ha en tråd som de ej är för många i häller men vi kommer ju ändå att öka mer å mer me tiden för fler kommer de ju å komma t BT som ska vigas i aug 07 :D

• Stefans fästmö

Nu har jag frågat min lillasyster om hon vill vara brudtärna. Hon blev jätteglad o sa strålande ja! (Kändes nästan som att fira, satt där o tänkte "säg ja!") :D Hon frågade vad hon ska göra o vi pratade lite om möjlig klänning. Jag sa att vi inte kan betala hennes men att hon får välja helt själv vilken hon vill ha. Om den blir blå är det kul eftersom det förmodligen kommer ingå i färgtemat, men å andra sidan tror jag ingen kommer sitta på middagen och tänka "Herregud, tärnans klänning matchar ju varken inbjudningskorten eller dukningen, hur har de tänkt?!?" :D Eller? ;)

• insideharmony

Stefans fästmö
    Nej de är nog de sista du behöver tänka på. Men visst är de kul om hon då väljer blått för de kanske blir finast. Men de är ingen fara om hon väljer en annan färg ändå. De är ju bruden man tittar mest på ialla fall. Så kan de ju vara så att hon fastnar för en annan färg å känner att hon kan ha den fler gånger.

Annars kan du ju tippsa henne om att väljer hon blått å ej vill ha den mer så går de ju att sälja i BT:S köp och sälj. Finns säkert nån som vill ha den sen Å då ha man ju ej slängt en förmögenhet häller ;)

• Stefans fästmö

inside: ja, hon har en blå klänning som hon funderar på att använda, så det blir kanske det. Sen om det inte blir exakt samma blåa färg, spelar ju ingen roll... Vi är ju rätt lika så vi passar väl i samma färger, tex blått. Men vi får se, så länge hon inte har vit klänning så! ;) :D

Svar på tråden Agusti 2007