• insideharmony

Agusti 2007

Detta får bli vår tråd då för oss som viger oss i augusti 2007. Tyckte det blev så många i bara 2007 tråden mkt att hålla reda på då. ;) Tydligen många som är ute i god tid, men det är ju bara bra för att få ett lyckat bröllop. Själva ska vi ha ett medeltidsbröllop så det är mkt att planera :D
    Vi är i från Stenungsund å kommer att viga oss nånstans runt här. Jag har en dotter å han en son å en dotter. Är båda byggnadsarbetare jag murare å m2b snickare. Hoppas ni andra oxå kan skriva en rad om er själva å pressentera er lite så blir det lite roligare i tråden :D
    Här kan ni se vår sida

www.brollopstorget.se/Brudpar/hemsida.php

• Svar på tråden Agusti 2007
  • Stefans fästmö

insideharmony: kyrkan är bokad sedan en månad tillbaka! :D Vågade inte riskera att nån snodde vår tid när vi bestämt datum o kyrka...
    Lite om oss då: Jag är 26, han 31, jag pluggar, klar i juni, o han är arbetslös... Vi blev ihop den 4 mars och förlovade oss den 4 oktober förra året, gifter oss 4 aug 2007. Valde den dagen för att det skulle bli den 4e, liksom vår dag... :D Har preliminärbokat två (!) lokaler o ska väl dit rätt snart o kolla för att bestämma oss, det lutar åt catering i bygdegård. Har inte bestämt nåt mer, börjat kolla på ringar o klänning o funderat på maten. Känns som att det är långt kvar än, o min blivande vill inte bestämma nåt riktigt än...

• Stefans fästmö

... men det är ju så kul att fundera o drömma, jag hänger ju här en hel del oxå... :D Men som sagt, inget definitivt bestämt än.

• Noomi

Ok, då hänger jag på här också! Vi gifter oss 25 augusti i Tylösand, Halmstad.
    Känns som nästan det mesta är bestämt faktiskt (även fast jag lär komma på 1000 saker till), men vi har inte bokat något än. Är tänkt att det ska ske snart dock..

• Stefans fästmö

Nån som vill chatta lite?

• insideharmony