MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Lapinette: Visst blir man glad när saker och ting blir billigare än man först trott.
Jag tror att nervositeten börjar spela små fula spratt med min hjärna så att jag hakar upp mig på små fåniga detaljer.
Men visst kan man ha ett halsband med hänge i guld (på vanlig guldkedja, inte jättetunn) med en onyxsten? Smycket i sig betyder mycket för mig men blir svart för mörkt?
Nej, jag vet...jag kan ha precis vad jag vill...men ändå. Kommentar?
Telan: Man kan ha precis vad man vill. Tycker jag i alla fall.
Telan! Jag tycker inte svart blir för mörkt på ett smycke... Allt övrigt är väl ljust?!? Kan tvärtom vara snyggt med något som bryter av. Prova alltihop tillsammans och se hur det blir...
Hej hej varit på vift ett tag igen. Var till stockholm med jobbet på verksamhetsplanering. Igår kväll blev det "Golden Hits" så man är lite trött idag. Vem var det som skrev det där om Thåström, jag skrattade gott när jag läste det. Vi gillar också Thåström och vore det inte lite coolt med fan, fan, fan från nya plattan... haha.
Lapinette: bor du i stockholm eller frankrike? har för mig att du nämt att bröllopet kommer hållas här i Sverige?
WOHO. Ja e tillbaka. Äntligen vårat år. Det känns som en hel evighet. Skickade ut inbjudan i lördags och vår webbsida är sisådär färdig. Ni får gärna besöka på www.e-harvey.com/brollop på svenska och www.e-harvey.com/wedding på engelska. Kolla gärna efter stavfel... vi hade ett kul stavfel på våra engelska inbjudiningar. Det stod... Åsa Stignor OCH CHristopher Harvey istället för Åsa Stignor AND Christopher Harvey. LOL
Idesprutan: Vilken fin sida! Det enda jag såg var att hela den svenska sidan inte var på svenska ännu, jag vet hur det är hälften av min engelska sida är på svenska för närvarande. Det börjar bli dags att få den i ordning, inbjudningarna går ut om en månad.
kattkatt - förstår om det blir lite förvirrat. Jag bor halvtid Stockholm, halvtid Cannes. Är i Stockholm sen i söndags natt. Och visst kommer du ihåg rätt, vi ska gifta oss i Mariefred utanför Stockholm.
Själv satt jag och printade inbjudningar i går kväll. Har printat allt utom infobladet på franska...min blivande är fortfarande inte klart med det men han har fått en deadline - söndag!
Idesprutan - ska in och titta på er sida. Vi hade själva inte tänkt att lägga ned någon tid på en hemsida men har insett att det behövs då vi var och varannan dag får frågor av våra utländska gäster om vad man ska se, hur många dagar bör man stanna, tider, hotell etc. Min blivande började lite smått häromnatten med vår. Tänkte ha den klar till alla hjärtans då inbjudningarna går ut.
Idésprutan - fin sida! Men förlovningshistorian kan man bara se en sida på, ska det vara så?
hejsan,
Ja, jag insag igar att den svenska sidan inte riktigt kopplade sig igar. Linkarna till sidorna gick till den engelska varianten. Nu an ni garna titta igen. Allt skall vara pa svenska och vissa sidor ar ju inte riktigt klara, som forlovningshistorian text. www.e-harvey.com/brollop
Tackar for all feedback.