• Lapinette

MAJ 2006 tråd 4...

Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.

• Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...
  • msbine

Min m2b ska ha vanlig svart kostym.... Han har aldrig det annars, har sett honom i slips en gång på fem år innan :)

• msbine

Idag är det exakt fyra månader kvar till bröllopet!!!! Ska fylla i hindersprövningen och namnändringen idag och skicka in dem De varar ju i fyra månader, så de e lika bra att få det gjort...

• Telan

msbine: Oooh vad det pirrade till i magen när jag läste det du skrivit - 4 månader kvar!!! Jisses!

• lillabunny

kattkatt, min sambo var övertygad om att han ville ha kostym. Men när vi var i uthyrningsbutiken och tittade på väst, plastron och sånt så fick mannen i affären honom att prova frockcoat. Både jag och min sambo var sålda direkt...

Ja msbine! Det är exakt 4 månader idag! Tiden går så fort! Snart, snart är det dags... :)

• msbine

Håller med om att det pirrar i magen när man tänker på att det snart är dags. Slog mig imorse att jag om fyra månader faktiskt inte heter som jag gör idag längre. Var en lite skum känsla, men en bra känsla.
    Man har hela tiden tyckt att det är gott om tid kvar tills bröllopet, men nu är det verkligen bara fyra månader kvar. Tom sambon har insett att det är snart och satt i gång med de saker han ska göra :)

• lillabunny

Ja, det är samma här hemma... Han börjar väl inse att det är allvar ;)

• Lapinette

Skulle ha skickat hindersprövningen igår (för mig är det mindre än 4 månader kvar) men insåg att jag lika gärna kunde lämna den direkt på Skattekontoret på måndag då jag ska äta lunch med en kompis som jobbar där.

På tal om er diskussion om kläder så har frack aldrig varit på tal hemma hos oss. Min blivande är inte speciellt lång och dessutom är frack för mig förknippat med tävlingsdans (då min partner hade det när vi dansade). Går helt bort! Frockcoat då han har svart Boss kostym och har kostym och slips vid kundmöten.

• lillabunny

Ska också gå och lämna vår hindersprövning på måndag. Bor bara ett kvarter ifrån Skatteverket!

• Telan

På lunchen var jag och inhandlade frimärken. Hjärtan till de svenska inbjudningarna och Änglar till de utrikiska. I helgen ska jag skriva ut infobladen, sen är det bara att skicka iväg hela bunden.

• fine

hej på er alla och trevlig helg!

det e så mkt med husköpet nu att jag inte alls hunnit vara inne här på BT, inbjudningarna ligger på is (panik!) och jag har mardrömmar om misslyckat bröllop etc...

har köpt frimärken jag me', och kuvert!

och i helgen ska jag på NIKE convention så då blir det träning träning träning som gäller och lite sömn däremellan :)

som sagt, ha en härlig helg allihopa!

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...