• Lapinette

MAJ 2006 tråd 4...

Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.

• Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...
  • Telan

kattkatt & msbine: Ni har mail.

• msbine

Telan: Jättefina inbjudningskort! Har du gjort dem själv? Verkligen jättefina :)

• Mopedvin

Superfina! Mongrammet på framsidan var väldigt fint!

• Telan

kattkatt& msbine: Tack så mycket. Jo, jag har gjort dem själv och blev rätt nöjd med resultatet faktiskt. Ett tag tänkte jag skippa monogrammet men nu är jag glad att jag beställde stämpeln ändå.

• msbine

Ja, blev jättefint med guld på det vinröda pappret, ser riktigt proffsigt ut :)

• Telan

msbine: Tack igen, vad glad jag blir.

• Telan

mia_maj2006: Absolut, mail är på väg.

• mia_maj2006

Telan: Jättefina inbjudningar, du måste ha jobbat.

Nu har jag skickat iväg en massa frågor till Skansen om hur det kommer att gå till på själva bröllopsdagen. Hoppas att jag får svar snart. Det är så mycket jag vill veta men de tycker säkert att jag är ute i väldigt god tid med mina frågor. Vissa frågor måste jag ha svar på innan jag kan skicka ut inbjudningarna typ hur gästerna kommer in. Jag har fått veta att det är gratis för hur många gäster som helst men de måste väl säga till på något sätt antar jag.

• msbine

mia_maj2006: Måste vara spännande att gifta sig på skansen, har aldrig varit där, men har hört att det ska vara fint. Hoppas att du får svar snart :)

Svar på tråden MAJ 2006 tråd 4...