MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
fine, jag tror inte att ni måste ha gjort upp om efternamnen innan hindersprövningen. Det står på böanketten att den lika gärna kan lämnas till vigselförrättaren. Hoppas det löser sig!
kattkatt, vi ska också gifta oss i ett kapell som inte har orgel. I "vårt" kapell finns dock ett piano, så vi har valt musik som passar på piano.
Trist att höra om cancern Telan, håller också tummarna för att han kan få vara med på ert bröllop...
Jättefina trycksaker förresten!
Telan: Usch vad hemskt med cancer... Styrkekramar till dig!
Jättefina inbjudningskort du gjort! Har du även ritat bilden på brudparet på infobladet? Den var jättesöt!
Själv har jag inte varit här på ett tag! Har inte mått så bra... Men nu känner jag mig bättre och piggare, så nu blir det nya tag. Ska iväg och köpa frimärken idag!
I fredags var vi iväg till guldsmeden och beställde ringarna... hihi så romantiskt! Hade sån tur att dom hade fått in en exakt likadan ring för putsning, så jag fick se hur min kommer att se ut. Den jag kikat på innan har varit i rött guld, men jag vill ju ha den i vitt guld! Ååhh, jag längtar tills man får hämta hem den!!
Tack än en gång för er omtanke och kul att ni gillar mina trycksaker.
FiaMia: Bilden på brudparet har jag snappat upp i höstas nån gång från en annan brud här på BT, så den kan jag inte ta nån cred för.
kattkatt: Måste bara säga att "ert" franska slott ser helt fantastiskt ut!!
Tack! det tycker vi med... hihi
kattkatt: Min blivande skulle bli galen av lycka om vi hade möjlighet att åka dit, det är helt i hans smak. Kanske en idé för att fira första bröllopsdagen.
Telan: och inte blir det dyrt heller om man bokar slottet och gästerna får betala... hihi nä men de tar ca 25000 för en vecka och vi är 10 personer.
Telan: Jag hade tänkt att ha en bild på ett brudpar i vårt festprogram... Om man flörtar lite så kanske man kan få be dig maila över bilden till mig också??
Det vore jättesnällt!! Men bara om du har lust vill säga!
mail: maria.klasson@boras.se