MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Hej tjejer!
Tänkte bara säga att nu har jag blivit med vigselring!!! Eller rättare sagt...den ska göras mindre samt en annan ring som jag har fått av min blivande (första julklappen) också ska göras mindre och sättas bredvid. Så blev lösningen. En vacker alliansring med 9 diamanter som passade utmärkt ihop med min enkla ring med en diamant.
Vi vandrade från den ena juvelbutiken till den andra här nere i Cannes....kan säga att det finns MÅNGA! Och jag kände tillslut att jag gillade den här för den gick så fint ihop med min andra ring. Dessutom så var det ett "lagom" pris på den!
Åh grattis Lapinette, låter jättefint!!
Och visst är det alltid härligt att komma lite billigare undan än det dyraste alternativet...;) ..bröllop kostar tillräckligt ändå!
Hej hej, tillbaka från SPA- och skidresa i Siljansnäs! Tre härliga dagar med skidåkning och slappandes i kurbad och i stugan! Mysigt värre!
Det första man gör är ju att surfa in på BT...Och läser de senaste 10 sidorna som mest består av ring-snack. Så då spinner jag väl vidare på den linjen Vi har ringar av titan båda två, släta kupade. Först hade jag tänkt mig att bara ev lägga i en sten i min förlovningsring men efter att ha kollat på www.vigselbutiken.se så har jag nog ångrat mig. Det lutar åt den här...:
Kolla under titanringar.
Tilux, (B)T2009
eller
Tilux, (B)T2012
Nu behöver jag råd, någon som har lust att dela med sig av sin åsikt?
Kattkatt -
Gu' va härligt det låter med skidor och spa - avis!!!
Är förlovningsringen lik någon av de på sidan, tex Tilux, T628 eller Tilux, T2455?
Fine - ja som Tilux, T2455. men den är ganska bred så vi får se om jag klämmer ner nya ringen på samma finger elle rom jag flyttar över förlovn. ringen till höger
kattkatt: Jag tycker nog (B) T2012 var finast. Gillar det där när det ser matt ut.
Lapinette: Jättekul att du har hittat ring!
Ska posta inbjudningarna idag, e så skönt att de är färdiga :)
Här kommer en bild på inbjudningarna, hoppas att man ser...
tinypic.com/mha5tt.jpg
Hej tjejer!
Lapinette: Grattis till ringköpet, det låter jättefint!
kattkatt: Bägge ringarna var fina, men jag tyckte också att (B) T2012 var bäst.
Jag har knåpat lite med inbjudningarna i helgen och de är i princp klara, tänkte göra det sista och skicka iväg dem nästa helg. Ska bli kul att höra vad man får för kommentarer sen, eftersom det kommer som en överraskning för de flesta, av vilka flertalet undrat se senaste åren om det inte är dags snart.
msbine: Jättefina inbjudningar!!!
msbine: Vilka jättefina inbjudningar! Färgen var jättefin och de känns väldigt genomtänkta.
Mina kommer inte vara lika tjusiga men jag är ganska nöjd ändå. Jag har precis köpt en färgskrivare så nu blir det lite färg på mina inbjudningar istället för bara svartvitt.
Jag ska lägga ut mina på nätet också när jag fått dem klara. Mina kompisar undrar när inbjudningarna dyker upp och jag som inte tänkt skicka dem förrän i maj. De kanske får dem på nästa tjejmiddag eftersom då är vi hemma hos mig.