MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Vi ska titta på kläder åt honom nästa vecka. Eftersom han ofta har kostym på jobbet vill han ha nått "mer" så att det känns lite mer speciellt. Det lutar åt svart/mörkgrå frockcoat, med väst, plastrong och näsduk i vinrött. Kan tyckas mörkt till ett vårbröllop med det struntar vi i.
Cremefärgad frockcoat är också snyggt, men min blivande vill absolut ha en mörk.
I kväll har vi skaffat barnvakt och ska ut och äta lite gott och fira att jag fyller år imorgon. Det är inte så ofta vi har barnvakt så det känns ganska lyxigt att få en stund för oss själva. Tänkte också försöka göra klart inbjudningarna helt i helgen, printa ut infoblad och sånt, så att allt är klart tills frimärkena släpps.
Ni andra då, har ni några trevliga helgplaner?
Jag gav min sambo en SPA-weekend i Torekov i födelsedagspresent, så dit ska vi i helgen! Ska bli så mysigt! :)
Grattis i förskott Telan! Hoppas middagen blir mysig!
Telan: GRATTIS i förskott!
lillabunny: Tack så mycket! Det lät underbart med spa. Gissa om man blev lite avis.
msbine: Tack, tack!
Va skönt det låter med SPA-weekend. Själv ska jag på tjejmiddag i morgon, jag har en "klubb" med mina bästa vänner där en av oss lagar trerätters till de andra. Våra respektive kallar det diskriminieringsklubben eftersom de inte får komma *fniss*
åh lillabunny, ha det så trevligt! Spa är ju aldrig fel och Torekov är ju supermysigt!
Telan: GRATTIS i förskott från mig me'!
Telan - Grattis och ha det så himla mysigt ikväll!
Det är inte alls mörkt med en mörk frockcoat. Det är bara stiligt. Vi har prelbokat den cremefärgade men det står mellan den och den svarta och då blir det svart med bordeaux. Som sagt, beslut tas i februari då han är i Stockholm nästa gång.
lillabunny - gud så härligt med SPA. Njuut för oss andra också!
Själv så har jag snart min man här på lunchbesök. Det blir pasta ute på terrassen. Solen skiner och det är skönt! Vi ska upp och åka skidor (Isola 2000...mia_maj)imorgon och på söndag blir det nog en ren slöardag...jag åker tillbaks till Stockhoolm på kvällen. Vill inte tillbaka till en lägenhet utan badrum (stambyte) och en stad i snöoväder. UUuuuuuhhhh!
Lapinette: Bara för att göra dig gladare så kan jag ju tillägga att det just nu är snästrom över mer eller mindre hela Sverige, ett oväder som förväntas nå toppen på söndag.... Inte kul att vara i Sverige nu, tom i skåne har vi snöstorm....
Så jag hoppas stormen har passerat Sverige söndag sen kväll...inte kul att flyga i storm och trist för min mamma + fästman som för ovanlighetens skull ska hämta mig på Arlanda ...för jag ska börja frakta vår champagne!