MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Lapinette: Jättefin ring!! Vad hade du annars tänkt dig, som enklare alternativ?
kattkatt: Tänk så här, du kommer att ha massor av härlig läsning när du kommer tillbaka!
Telan - oohhhh, vill du vara smakråd. Nu ska vi se vart vi hittar Schalins ringar....
www.schalins.se
- Sortiment
- Passion
Artikelnr: 237-42.6
eller
Artikelnr: 237-2,51.15
Det är då tänkt att det ska med en slät guldring bredvid (likadan som min blivande)
Sen har jag en annan favorit på Smycka med en överliggande sten men det känns lite opraktiskt.
Ringen från Frankrike är tänkt att den ska ligga helt ensam om vi/jag väljer den.
Jag hade nog hellre valt den från Schlins med en slät ring sidan om är den jättedyra ringen :) Tyckte det verkar jättefint.
Jag har köpt Schalinringen passion 237-2,51.15, såg att avin hade kommit så jag kan hämta ringen borta på Hemköp ikväll! Spännande!
Den andra ringen du skickade länk på var ju också underbar Lapinette. Som sagt, du har angenäma problem! ;)
Åj, jättefina allihopa Lapinette!
Jag letar efter något liknande Schalinringen passion 237-2,51.15, eller en helt slät platinaring, till min enstensförlovningsring. Vill inte ha för mkt blinb bling men samtidigt så ser det ju så vackert ut... ;) det blir väl en kostnadsfråga helt enkelt.
Förresten, jag har hört att man kan köpa Schalinsringar billigare på internet, är det det du gjort lillabunny?
Vågar man fråga vad Schalinringen passion 237-2,51.15 kostar?? ......
Ja fine, jag köpte min på www.vigselbutiken.se/, betalade 4300 inkl frakt och gravyr för min ring. I en affär här i Malmö som jag var och kollade i skulle samma ring kosta närmare 6000:-... Så visst är det skillnad!
fine, jag ringde runt och jämförde priser på de olika nätbutikerna.