MAJ 2006 tråd 4...
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Då var det dags att öppna tråd 4 för oss majbrudar. Bra att ni har hittat hit så vi kan fortsätta att dela idéer, stötta, få råd och höra hur det går inför den stora dagen i maj.
Jag ser inte klok ut när jag blir rörd eller ledsen. Hela ansiktet sväller upp och jag blir rödflammig och näsan illröd...
*fniss* min underläpp åker ut även om jag får tårar av glädje... så jag tror inte att jag ser så glad ut, även om jag är det.
Nej, det finns inget sött och glamoröst över mina glädjetårar heller, tror inte alls att det ser så vackert ut som på film. Känner igen det där med underläppen...:)
Hej på er alla!!
Jag ska oxå gifta mig i maj..
känner mig dock förvirrad över allt som jag inser att jag har kvar att göra.. kunde ingen ha talat om för mig vad det va man ger sig in på..
Kramar alla
Ja visst är det jättemycket att göra! Men roligt!:)
Ja det e jätte kul.. å ju närmare man kommer ju mer hittar man som man glömt att fixa.. hihi
Känner ni också att ni får lägga band på er ibland för att bröllopsplaneringen ska bli jämställd (mellan brud och brudgum alltså)? Jag känner att jag tar över helt ibland och vill bestämma! Fast jag vill ju att han ska bestämma lika mycket egentligen. Är det någon som känner igen sig?
JeckaH: Nja, hos oss är det mer så att han vill att jag ska göra allt och sen bara informera honom typ. Mycket eftersom det är jag som alltid drömt om hur bröllopet ska se ut och har bra koll på det mesta, han litar helt på mig att jag fixar :)
Hos oss är det jag som tar fram förslag, så bestämmer han bland dem...
lillabunny - Vi gör också så. Jag tar fram olika alternativ sen så diskuterar vi dem och bestämmer gemensamt. Jag är den som älskar att planera så vi gör även så här vid semestrar och annat.
grahn06 - Vi ska också ta foton när han ser mig för första gången. Tror inte jag kommer att bli rörd då. Däremot kommer jag säkerligen att få några tårar i kyrkan.