• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Eppika

Trull: Vi har flyttat till radhus i Nyköping, i väntan på att vårt hus ska byggas. Beräknad inflyttning nov/dec...suck...men tiden kommer gå fort. Det är ju snart augusti eller hur

• Bridecilla

eppika,

ja visst är det tråkigt det där med musiken... de säger att de värnar om den traditionella kyrkomusiken...
    tror att kyrkoherden är lite... traditionell hela han... :)

thindris,
    glömde ju kommentera..
    ja vad läckert att han sjöng för dig!!

• Trull

Thindris,
    Riktigt häftigt att han sjöng för dig! Superkul ju

Eppika,
    Vad spännande! Jag har flyttat mycket i mitt liv. Det föder med sig så mycket energi, längtan och känslan av att något nytt och spännande sker

• madelyn

Blää, varför ska det bli så himla dyrt med lite paradisö för???? Jag försöker sy ihop en härlig bröllopsresa men det kostar för mkt!!

• Trull

madelyn,
    var har ni för budget?

• Thindris

Jaa, det var så romantiskt när han sjöng Han överraskade mig totalt. Vi hade bestämt att vi skulle förlova oss osv. Då går han plötsligt ner på knä och sjunger Jag ger dig min morgon för mig. Jag som var nysminkad och redo för att gå ut och äta... tårarna sprutade, jag blev så glad och rörd! Det var bara att smikna om sig
    Min m2b är ingen sångare, hans röst gör sig dock väldigt bra till den sången, och jag tyckte det var det vackraste jag hade hört

• Bridecilla

Thindris,

åååh, vad romantiskt!!!

är det ngn som håller med mig när jag säger att jag ryser så snart jag hör ngt romantiskt eller ngt gulligt eller ngt som har med bröllop att göra.... det har varit så ända sedan jag blev friad till...
    jag har aldrig ryst så mkt i hela mitt liv... :)

• Trull

Bridecilla,

Ja, plötsligt så hör och ser man allt om bröllop och underligt nog känns det så fantastiskt och romantiskt
    Och jag, som INTE alls är lagd åt det hållet Jag har inte ens förr fantiserat om en bröllopsklänning!! Och om jag pratade med tjejkompisarna om det så skulle det vara en enkel, rak klänning. Och nu, funderar jag på både ha slöja och släp (men visserligen fortfarande enklare form av klänning)

Underligt!

• Bridecilla

trull,

eller hur!!
    jag har också alltid sagt att jag vill ha en rak enkel klänning... men nu ska jag ha (utan spets å brodyr men ändå) en klassisk A-linje klänning med släp och slöja!!!
    å puttinutt å lull lull... :) I'm loving it!!!

• Trull

Bridecilla,

Ljuvligt!!! Jösses, vad ska det sluta...

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2