• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • madelyn

Gomorron på er tjejer!
    Gud vad jobbigt, nu kommer jag verkligen ha tvångstankar om John Cleese längs kyrkogången

• Bridecilla

GOD MORGGON ladies and bride to be's!

hehehe, don't mention antything about the war!!

tänkte på det här med rispåsar/lådor... det är nog inte så dumt... då kan man ju tvätta riset innan... min bror fick fullt med ljusa prickar på sig när alla kastade ris på honom...

• HanOchJag

Bridecilla ja det är ju inte så himla lyckat. Inte för att man kanske bryr sig så där jätte mycket (missförstå mig rätt ) Men hur kul är det att gå runt och se ut som en prickig korv

Har haft en helvetisk morgon och med galet raseri utbrott råkade jag krossa våra tefat som ska va till bröllopet. jo jag kan ju köpa nya men hur trist är det inte att man går och e sne och råkar (verkligen råkar, ingen ironi) slå sönder dom.

• Trull

God morgon tjejer och ni med tvångstankar

Kommer ni göra något mer än "bara" ha själva vigseln och bröllopsmiddag/fest?

Vi har nu bokat sviten på Hasselbacken (Djurgården), och en del av dem som reser långvägas kommer också att bo där - men inte i sviten då *ler*
    Sedan dagen efter kommer vi ha brunch på Hasselbacken för dem som vill (till självkostnadspris). Känns kanon

Hur kommer ni göra?

• Bridecilla

hanochjag,
    nä, så farligt är det ju inte...
    man kan säkert borsta av det utan problem.
    hihi prickig korv...

• Bridecilla

Trull,

vi har funderat på att ha närmaste familjen på kaffe, tårta å paketöppning...
    men vi får se... vi sticker iväg ett par dagar till kusten.

• madelyn

Trull,
    Vi har tänkt att sova kvar på Skepparholmen och ha brunch där dagen efter tillsammans med de som vill (och förhoppningsvis sover över oxå).
    Var skulle ni ha festen nånstans? Var det på Hasselbacken?

• HanOchJag

Jag sitter oxå med funderingar till att ha brunch eller liknande i våran lokal dagen efter. Kanske skulle lägga fram ideen för M2b oxå. Vi har ju tillgång till lokalen från fredag 25 kl 13 till söndag 27 kl 12 har jag för mig.Men vi ska kolla med planeringslistan först och se hur det känns.

Men tanken finns.

Trull mmm funkar säker det me *flinar*
    Var det inte det man åt när man var liten eller e det bara jag och min syster som var skumma

• Trull

madelyn,

Nä, på matkalaset (bakom centralen).
    www.matkalaset.se
    Har ni något special pris för era gäster om de bor på Skepparholmen över natten?
    Det skulle väl vara jättekul om gästerna bor kvar. Vad kostar det per natt?

En av mina bästa vänner, och vår toastmadame, är hotel manager på Hasselbacken så det är kanon

Bridecilla,

Just det! Presentöppning !!! Ja, hörde något kul: öppna en present om dagen och njut av varje!!!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2