• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • madelyn

Bridecilla,

Hej hej,
    Jag puffar lite i nya tråden!

• Bridecilla

perfa madelyn!!

ta ta tadaaaam, hur många dagar är det kvar nu??? 234??

• PaNic

Tjihoo! 234 dagar säger ni. Ja då får man allt sätta igång snart... ;) Mina nära och kära är redan trötta på mig. Hur ska de stå ut i 234 dagar till???

Jag såg att du ska ha din fest på Wänskapsbrödernas Ordenshus,Bridecilla. Kul! Det är ju så jättefint! Jag har själv haft bl a en nyårsbal där. Toppenmat, toppenpersonal och toppenfint!

• madelyn

Hihi, jag har inte börjat prata alltför mkt med mina nära och kära om bröllopet än.. har kunnat ventilera mkt här på BT
    Men nu kommer det bog snart- ska ju börja planeras på riktigt nu ju

• PaNic

Jag försöker låta bli, men så ändå hamnar man där... ;) Men nu har jag nog meddelat dem som på något sätt kommer att bli involverade mer än som gäster den dagen, så nu kanske jag kan hålla mig till min fästis och till er på BT ett tag...

• madelyn

PaNic,

Hihi, jag meddelade mina tärnor för länge sen så med dem kan jag babbla bröllop oxå

• PaNic

Min lillebror är min 'tärna' eller marskalk, och han är inte såååå intresserad av att diskutera klänningar, håruppsättningar osv... Däremot är han duktig på mycket annat och kommer att bli till stor hjälp med inbjudningskort, program, monogram osv.

• SUSSI2006

hej hopp!
    Imorn ska jag å min svåger åka till stan (panduro) å köpa / kolla efter papper till inbjudnings korten...åååhh va kul de ska bli!

Ska ngn av er på bröllops mässan..?? Där kanske man får mer ide´r..:)

• madelyn

PaNic,

Aha
    Snart e det bröllopsmässa här i Stockholm- ska bli jättekul att gå dit! Där kan man få va hur mkt bridezilla man vill hahaha

• PaNic

Jag har tänkt mig att gå på bröllopsmässan, jag var där förra året. En del idéer kan man nog snappa upp!

Lycka till med pappersinköp. Är själv sugen på att börja med att pyssla, men vet ju inte hur allt ska se ut ännu.

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2