• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • madelyn

Bridecilla,

Jaha Oj vad jag måste ha varit trött å inte läst så noggrant eftersom jag tog fel sådär!
    Sorry!!

• Bridecilla

förresten...
    vad tycker ni om kombinerade vigsel å festprogram??
    kommer alla att slarva bort sina redan i kyrkan??

• madelyn

Bridecilla,

Ja dem har jag oxå tittat på förut!!! Supersnygga!

• Bridecilla

madelyn,
    ja visst är de läckra!!

• PaNic

Men jisses va fina inbjudningskort! Blir väldigt inspirerad till att ta tag i det hela snart!

• HanOchJag

Bridecilla ja du. Den som jag gjort nu till första tärnan -hon väger redan mer än vad hon vill göra och som det är så är den lite stor nu oxå. Och jag spar lite tyg på insidan så att ifall hon inte går ner i vikt utan går upp lite till istället så har jag så att jag kan lägga ut den

Jättefina inbjudningskort

Har oxå funderat på att ha kombinerade vigsel/fest program. Men har inte riktigt beslutat mig ännu,. Är nog risk som du säger att dom slarvar bort dom redan innan festen och vad gör man då. Kan ju inte skriva ut hur många som helst. Eller kan kan man ju

• madelyn

Synd att man inte kan få se hur de ser ut med andra färger

• Bridecilla

hanochjag
    ja, det ordnar sig nog... de flesta brukar ju vilja gå ner lite innan en sådan här grej...
    Själv har jag gått ner 6 kg redan... men mer ska det bli :)

man kunde ju göra så att personen som delar ut säger ngt i stil med att de ska hålla i dem för att festprogrammet är inkluderat... jag tänker på att dels blir det ett häfte mindre, dels tror jag att folk får lite mer tid att titta i det som man har lagt ner så mkt tid på (på transporten från kyrkan, i väntan på oss etc... Om det ligger på bordet tex så kanske man kollar lite men sen ägnar man sig åt vinet, bordsgrannen osv...
    vet inte....
    Sen kan man ju ha ett 20-tal i reserv, för det är väl alltid ngn som slarvar bort det...

madelyn,
    ring dem å kolla kanske kan de skicka ut ett bröllopspaket, dvs lite smakprov, det fick jag från creations.se

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2