• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Thindris

Bridecilla
    Oj, då har ni att göra :) När ska ni skicka ut inbjudningarna?

• madelyn

Vi har inga barn än.. och har nog tänkt att de andra barnen får stanna hemma från våran bröllopsfest. Jag funderade oxå på att använda "nödrimmet" i inbjudan.

• Bridecilla

Thindris
    jo vi har att göra... måste sätta igånbg snart!! fast känner jag mig själv rätt så kommer vi sitta helgen innan de ska skickas..
    tänkte skicka ut dem i slutet av april/början av maj.
    ni då?

hanochjag
    ni som har barn, hur kommer ni att göra??

• Thindris

Bridecilla
    Vi har tänkt skicka ut våra till alla hjärtans dag, om de är klara då. Annars skickar vi nog ut dem i mars. Vad har ni satt för osa datum? Tycker det är lite svårt, man ska väl sätta en månad innan, men jag skulle nog vilja sätta redan i mitten av juli. Men det är kanske lite för tidigt?

• bröllops häxan

Hej tjejer *L* och god fortsättning på det nya året.. Ja nu börjar vi räkna ner.*L*

Har lite ångest för hur kläningen ska se ut. kanske lite löjligt av mig..men jag har liksom ingen att bolla med..vill någon? Har lite ideer men ..tja vet inte om det funkar..

Bridecilla : Vi skickar ut inbjudningarna i slutet av februari början av mars. Vet att det är många av våra gäster som planerar sin semester då.*l*

• SUSSI2006

har inte tänkt så mkt på när vi ska skicka dom...men det blir nån gång runt feb mars....osa tror jag ca 1½ månad innan..

längtar till att få börja pyssla med korten...det blir en hel. Vi är nästan 70 pers.

• Bridecilla

C.T.
    Bolla på!!!
    jag ska sy upp min å har lite tankar om hur jag vill att min ska se ut...

jag är lite skraj för att folk ska "glömma" av om jag har för långt osa...
    så de får 1½ månad på sig när jag väl har skickat dem... dvs mitten/slutet av juni.

• HanOchJag

hej och hå vad här har skrivits idag Bridecilla barn tillåtna på festen oxå¨hos oss- Kommer att använda ett av rummen till att lägga fram kuddar och annat mys plus sätta upp Sholas tv med dvd och plocka med maaaasssssa filmer så när dsom tröttnar på oss (och vi på dom ) Så får dom gå in där, Likadant med "gamlingarna" som kan tycka att vi blir för fulla

• Bridecilla

hanochjag
    låter mysigt!
    var på ett bröllop som det i somras.
    funkar jättebra!!

• madelyn

Jag tror att vi inte kommer skicka ut våra inbjudningar förrän i kanske april/maj och sen osa i slutet av juli/ början av augusti.
    Jag är rädd att folk kommer glömma bort att osa om vi skickar ut inbjudningarna för tidigt..

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2