• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • Thindris

HanOchJag
    He he he, skulle nog få gästerna att vakna också
    Det är jättesvårt med musik... vet i tusan avd vi ska ha, vill ju ha något personligt... Men det slutar kanske med något traditionellt. Det värsta är att varken jag eller min m2b har fallit för ngn av de traditionella in och utgångsmarcherna... usck... Har du något förslag på någon bra psalm? Också svårt att hitta...

• HanOchJag

åh min gud DET har jag inte börjat kolla på ännu. Men jag vet att det finns någon psalm med typ små barn bla bla bla. Som jag alltid tyckt var fin så kommer nog bli att det blir en av dom. Men vi får se.

• HanOchJag

Godmorgon.Hoppas att helgen varit bra för er alla Själva har vi bara myyyst Helt underbart. Våra helger brukar inte se ut så, men det var skönt som omväxling. Idag ska vi på tur.Sen hem til stressen med bröllop och pyssel igen. måste nog ta mig i kragen snart igen Hoppas dagen blir bra för er flikks.

Kramar HanOchJag

• Trull

God morning darlings,

Jag har haft en absolut kanonhelg. I fredags åkte jag hem till Stockholm och messade ett gäng kompisar och det blev en spontan fest hemma hos oss i lördags. Det var rikitgt, riktigt kul.
    Så kul att jag nästan inget minns :-O
    Jag äter ju inget socker, och har i princip inte druckit sedan nyår. Men så i lördags efter generöst med vinintag så öppnade jag en baileys flaska - bjöd runt och även mig själv. Jag fick en otäck sockerkick och in i dimman. Summa: socker är livsfarligt

Nu är jag tillbaka i Göteborg, och jobbet. Jag mår toppen och framför oss har vi en U*N*D*E*R*B*A*R vecka

• madelyn

Trull,
    Låter trevligt med generöst vinintag- det hade jag med i fredags

• Trull

madelyn,

Vad hände i fredags?

• madelyn

Trull,
    Tjejmiddag.. livsfarligt Bara jag och mina bästa tjejkompisar + en massa vin och god mat..
    Såå mysigt!!!

• Trull

madelyn - det bästa som finns

• Trull

Kära göteborgare,

Är det så att ni har bokat in dejt för oss?? Vet inte om jag har missat det i så fall.

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2