• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • HanOchJag

ahhh sicken underbar stavning. Har ju glömt hälfen av bokstäverna.

Aja ni förstår nog lindas flumskrivning endå

• madelyn

HanOchJag,
    Funderar på att filma en del av våra förberedelser innan bröllopet, tex provandet av brudklänningen, pysslandet med inbjudningarna, provsmakning av bröllopstårtorna och maten etc) och klippa ihop sen med filmen från bröllopet så vi får som en liten bröllopsfilm

• Trull

madelyn,
    vilken kul idé med filmandet!!!

HanOchJag,
    Hm...jag känner mig inte alls stressad. Inte ännu i alla fall Men varför känner du dig så stressad?

• madelyn

Trull,
    Ja visst vore det kul med en sån film?

• HanOchJag

Trull *S* jag vet inte. Kanske är pressen av att fixa ihop 2olika bröllop typ- eller nåt *asg* Tror jag stressar för jag får för mig att allt kommer pajas annars... Äsch jag vete F*A*N

• HanOchJag

madelyn filmen låter ju som en super bra idee- Då har du ju alla go´bitarna kvar sen att kika på när det längtas i magen och allt är avklarat

Tummen upp säger jag bara

• Bridecilla

GOD MORGON LADIES!!
    jag har inte hängt med på ett tag... varit sjuk, bihålsinfl. blä!

ni har varit hard at work med vår tråd! härligt med mkt läsning!!

på alla hjärtans dag blev jag uppvaktad med en stoor förp. av min ansiktskräm som håller på att ta slut (det var tydligen ett litet äventyr att få tag på den, den fanns bara på Hagabadet...) och han fick en tröja av mig. å så avslutade vi det hela med en smarrig middag hemma. eg skulle han bjuda på restaurang med jag var ju sjuk så... en annan gång...

trull å alla andra som kan/vill,
    vad sägs om vecka 8 för en gbg-date?

appropå socker å inte socker etc...
    jag har följt GI sedan drygt två veckor och i lördags hade jag inte ätit ngr kolhydrater på nästan 2 veckor och det var tjejmiddag på kvällen och tårtkalas på dagen.
    Min kompis bruakr alltid bjuda på lunch när de har kalas så jag var rätt hungrig när jag kom dit, men denna gången var det bara tårta... sheisse tänkte jag men jag var tvungen att ta en bit... på kvällen var det tjejmiddag och jag var naturligtvis vrålhungrig eftersom allt jag ätit var en pyttebit tårta... kalasgod middag men mkt kolhydrater å sånt som min magge vant sig av med... mådde skit hela kvällen vilket innebar att jag bara drack 2.5 gl. vin och sedan strax före jag skulle gå spydde jag... å som sagt det berodde inte på alkoholen!! kul kväll?

• HanOchJag

Bridecilla åhh är den där GI metoden såpass påtaglig.
    Kan förstå om inte kvällen blev en super duper kväll. Aldrig kul att spy och må s_k_i_t.

Jag är på V8-det är nästa vecka va?
    När hade du tänkt dig. under veckodagarna eller till helgen? Eller helgen och helgen. Då har väl trull åkt till stockholm igen. Henne får jag inte missa

Måste veta dag så jag kan mana på gubben att han får komma hem lite tidigare så han kan ta barnet. Jobbar ju nu i varberg typ.
    Men vi har ju några dagar på oss.

Hoppas du mår bättre nu Bridecilla

• Bridecilla

hanochjag,
    japp det är nästa vecka...¨
    helst vardagskväll å till den helgen är det ju mässa...

för min del spelar igen roll vilken dag...
    bestäm ni!
    måndag - torsdag...

• HanOchJag

Ja just ja. Det är ju nästa helg. hade jag heelt lyckats förtränga

Ni som bor i gbg området ska ni gå??

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2