• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • HanOchJag

madelyn *S* Ungefär som här då. Men visst är det sött att dom försöker iallefall

• Eppika

Åh, vilka lyllosar ni är!!!
    Min gubbe är på resande fot, och desutom är han en sån som inte gillar denna dag.

Så efter alla dessa år har jag nu lärt mig att inte förvänta mig något denna dag, så slipper jag bli ledsen.

Han brukar kunna överraska andra dagar, så jag får väl nöja mig med det

Fick hem Lillys katalog igår och hittade en massa fina klänningar. Jag är inne på tvådelat och ganska enkel klänning. Såg en överdel som var lite draperad - jättefin!
    Ska försöka komma iväg och prova i nästa vecka.

• madelyn

Eppika,
    Men det är väl jättemysigt att han överraskar dig på andra dagar? Det blir liksom lite roligare då tycker jag- man förväntar sig inte det på andra dagar.

• Eppika

Jo du har helt rätt...det är roligare när det är helt spontant vilken dag som helst, än en dag när man "ska" överraska.
    Men är man en hopplös romantiker så är man

• madelyn

Jag är en totalt hopplös romantiker

• HanOchJag

Tror att vi alla flikkor har en "hopplös romantiker" i oss. Men inte alla får utöva den

• madelyn

Oh well...
    Det hör väl till liksom, att vi tjejer får lov att vara romantiska om vi vill

Snart ska jag hem och göra mig i ordning för min middagsdejt med fästmannen

• Trull

Hm...men jag är faktiskt inte så värst romantisk :-/ Däremot kan jag uppskatta att min sambo gör det romantiskt.

• HanOchJag
    själva fick vi ju inte riktigt den alla hjärtansdag som vi ville. Mys var det ju att äta middag med mamma och svärmor+familj. Men endå inte riktigt samma sak.

Kanske blir lite mys här hemma med mannen ikväll då, Får se vad som görs. Om man orkar *S*

sitter nu (eller har gjort en längre tid) i valet och kvalet på om man skulle gå och prova en slöja eller beställa hem en från e-bay. Men kan inte riktigt bestämma mig. *muttrar*
    skulle ju vilja ha en men vet inte om det är "jag".
    Vet ju att vi snackat om detta förut och så men ska ni alla ha slöja?!
  • Trull

HanOchJag,
    Jag vill ha slöja! Jag tänkte här framöver prova ut någon.
    Mitt råd till dig är att du först går runt bland butiker och provar lite. Då ser du om du trivs, och i så fall vilken längde osv.

madelyn,
    Hur många dagar är det kvar?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2