• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • HanOchJag

usch usch usch vill vi veta *hjärtslga av nervositet*

• Eppika

Jag ska inte ha slöja, men kanske något tiaraliknande....

• madelyn

Trull,
    192 dagar!!!! Nån mer än jag som är lite trött å småbakis idag?
    Jag fattar inte hur jag kan bli bakis på typ 2 glas vin + lite champagne?!

• Trull

madelyn,

vaaa, 192 dagar!! Jösses, tiden bara rusar fram.
    En fråga: har du börjat äta enligt GI? För i så fall förstår jag alldeles ypperligt varför du blir bakis
    Champagne också....lyxigt värre, var det alla hjärtans dryck???

• Thindris

Oohhh vad härligt, 192 dagar...
    Vi pysslar för fullt med våra inbjudningskort och informatiosnhäften, min m2b har lagt bslag helt på kortgörandet och jag får hjälpa till med att srkiva ut osv, alltså fixa det som ska göras på datorn... Han är sååå noggrann, han mäter och klipper och klistrar. Det blor jättensyggt också, men han är mycket mer noggrann än vad jga skulle orka vara
    Hoppas ni njuter av denna tid tjejer, snart är vi gifta och vips var all planering och all tid här på BT egentligen över... Kommer nog kännas lustigt efter så många månader av planering och fixande...
    192 dagar... Häärligt

• madelyn

Trull,
    Nej jag har börjat äta mer enligt GI men inte direkt slaviskt... blir man mer bakis om man äter enligt GI eller? *nyfiken*
    Ja vi fick ett glas champagne var innan middagen igår- jag älskar champagne

• madelyn

Thindris,
    Jag njuter i fulla drag!!! Känns skönt med den här tiden innan bröllopet tycker jag- att få pyssla med inbjudningar och färgteman, kolla klänningar och kläder till fästmannen, planera dekorationer och alla detaljer kring festen etc!

• Trull

madelyn,
    Eftersom du inte äter socker och andra produkter så blir du av med mycket av kroppens gifter. Men om du sedan dricker så finns det socker i drycken och kroppen får en reaktion.
    Som jag i lördags exempel - gick ju rakt in i dimman efter att ha intagit Baileys

Thindris,
    Ja, jag/vi njuter massor. Planerar, funderar, kollar, känner och så mycket mer. Jag tycker det är en fantastisk tid och så väldigt, väldigt speciellt.

• madelyn

Trull,
    Aha då fattar jag! Fast jag har som sagt inte hållt så hårt på det där med Gi ännu- tänkte börja ordentligt nu i mars.

• HanOchJag

Åhh 192 dagar det är ju ingenting Herre min skapare vad tden rusar iväg. Får som sagt hjärtklappning bara av att tänka på det. Känns som att man bode för dagbok eller dokumentera alla dom sista veckorna /månaderna ordentligt så man inte glömmer av hur mysigt man haft det med allt planerande, men även stessen. Tror lätt att man glömmer hur frustrerad man vart när det väl är över.
    Men vad vet jag?? *S*
    Fråga mig om 193 dagar så får vi se *flinar*

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2