• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 2

bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd

Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?

Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)

Hör av er.

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 2
  • Blondi

Hej
    Nu är alla (nästan) kuvert utskrivna och det blir så fint! Provade även att skriv ut själva inbjudan på det rätta papperet och det kommer bli bra det med! Så i morgon ska det embossas för glatta livet, Varför vara ute itid?? De ska ju på lådan på söndag.
    Skulle haft gem som ser ut som hjärtan men då går de inte ned i kuvertet. de kuverten som vi skulle haft var slut så de vi har blev lite tajta men det funkar bra. Idag ska sambon sätta sig och göra en hemsida. Vi har bara den nödvändigaste infon i inbjudan och resten står på hemsidan som vi hänsvisar till i kortet. Kul att smabon äntligen kan göra nått också.

• GithKat

Blondi: För en gångskull är jag klar itid.. och det med inbjudan..*S* Gubben saknar dock några adresser och han ska betala frimärkena vilka han inte fixat än... så vi är lite sena oxå ändå. Men det ska nog lösa sig tror jag. Min är inte med så mycket i planerandet. Jag berättar vad som är på gång och han godkänner vilket passar mej utmärkt då jag får nästan fritt spelrum. Lite småuppdrag har han fått och våra servettringar har faktiskt han designat - fast jag har gjort de flesta.... Han kommer få fler och större uppdrag när det närmar sig men de går han än så länge i lycklig ovisshet om..

• BoIs

Woops...Vi har kuvert m. adresser påklistarde klara och skall pyssla nu de närmaste dagarna med inbjudan. De skall ut till den 14;e...
    har ordnat med transporten idag. Har en arbetskamrat vars särbo fixar m. bilar så han har en god vän m. en vit Rolls Roy och vit läderklädsel...mmmm...
    Jag ville egentligen ha en farmors anka bil, 1400kr att hyra för 2 tim, och RR kostade 3100kr för 2 tim. Det var RR som sambon ville ha men jag sade ikke för 3100kr och 2 timmar...Skönt att det är klirat.
    GithKat- Nä, man skall bara ge männen lite i taget då känner de sig mer nyttiga men natutligtvis vinklar vi det som vi vill ha det...vad annars...hihihi.
    Min käre gubbe skall oxså göra en hemsida, när han får tummarna loss. Jag får inte riktigt rätt på MSN`s sidan jag gjorde så han skall göra en ordentlig där vi kan visa våra alster.
    Måste berätta vikt -3,9kg på 4 ve..YES :)

• BoIs

Ser konstigt ut när man läser men vi får låna bilen gratis....

• Blondi

Ang karlar och planering så är det lika med min jag föreslår och han godkänner skulle han ha några invändningar så blir det oftast som jag vill ändå:) Försökte släppa lite på det när han skrev ut adresserna på kuverten, han fråga vad jag tyckte jag sa att det var jättebra MEN...... Så typiskt att man inte bara kan låta det vara! Det är ju bara ett kuvert för sjutton!
    Skönt att höra att era är som min iaf. Fast ju närmre det kommer ju mer engagrade blir de nog.

• Blondi

ÅHH vit limmo vill jag med åka!!!! Men så dyrt och jag känner att det inte är värt pengarna! Funderar helt på att skippa detta med transport. Givetvis ska vi komma senare och blir skjutsade men i en helt vanligt bil med någon kompis kompis som chafför. Det är ju trots allt bara en bil och de pengarna kan man nog lägga på annat. Min arbetskamrat tipsde tex om ett liveband som bara skulle vara 2000 dyrare än en DJ = sparar vi in på bil får vi pengar till det istället.hmm mycke bestlut

• Blondi

Bols
    Grattis till viktnedgången!!
    Bra jobbat!

• BoIs

Blondi:
    Det var det jag menade med bilen...ikke jag betalar 3100kr för 2 timmar...nänä. Nu blev det en likadan bil men gratis:)
    Tack för gratulationen, det känns bra. Byxorna börjar kännas lite, med betoning på lite, pösiga.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 2