• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 2

bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd

Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?

Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)

Hör av er.

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 2
  • BoIs

Blondi; hihihi...vad jag skrattade...du är härlig... Är påväg via bekanta att kolla upp vad min 2;a klänning kostar i ursprungslandet Polen. Är det max;4000kr så slår jag till . Här kostade den 8100kr. jag har ju redan en klänning som jag tycker är underbar men nr2 går inte av för hackor...wow...men det hängde på priset.

• GithKat

Ni är tossiga båda två..*S* men kör hårt tycker jag. Finns de som gifter sig i en klänning och sedan byter om till en andra efter vigslen

• BoIs

Nä byta klänning vill jag inte men den första kostade ju bara 350kr via china-ekt så jag kan ju köpa en till utan att få ågren...men som sagt den första är jag jättenöjd med så blir det ingen från polen så är det ok..men...
    Det är lite kul att vara crazy in love..

• BoIs

STOCKHOLM BRUDAR!!!!
    Såg här att det finns en kille som är fotograf och skall börja med bröllopsbilder som vill fotografera bröllopet gartis...man kan ju alltid be att få se på hans fotobok för att se att det är ok. Kolla här på forumet under fotograf...kanske det kan vara något?

• Blondi

Jag som hde trott att det var sluthandlat på e-bay för min del såg i går att de hade jättefina engångskamror. Hade inte tänkt på innan hur fula de vanliga är. Så nu blir det nog att köpa vit fina där istället:) Tänkt om det skulle smyga sig in någon annan färg en vitt i vårt bröllop!! Hua hemska tanke!

• Davina

ÅH! Måste bara berätta lite off topic, att jag precis testade positivt och alltå är GRAVID dessutom! Kommer att vara i v.24 när jag gifter mig.

Jag skall sy min klänning själv, så det blir till att hitta en lämplig modell med plats för mage!

• Olivia-06

Davina:

Ett stort grattis till dig! Va roligt!
    Hur känns det och hur mår du????
    Lyckönskningar!

• friedchen

Davina: Jättegrattis! Så underbart!
    Hade ni planerat, eller var det bara tillfällighet?

• bellaprincipessa

Davina: Stort grattis!

• Davina

Tack!

Det var planerat. Jag tog ut spiralen för en månad sedan precis innan vi åkte till Thailand, så jag hann ha en ägglossning när vi var utomlands. Vi kom hem för precis en vecka sedan och nu visar testet positivt!

Jag mår än så länge jättebra och det skall bli kul att ha mage till bröllopsklänningen även om det helt klart gör urvalet något mindre. Men jag behöver iallafall inte känna mig tjock i vanlig mening eftersom magen beror på annat.

Kollar annars klänningar som bara den, och klipper och klistrar i min bröllopspärm så att jag får en överblick över vad jag skall sy för något.

Vi var idag och tittade på en herrgård här i närheten, och det var så otroligt fint där. Det lutar nästan åt att vi ändrar datumet till två dagar tidigare och gifter oss en torsdag istället för att få vara där. Alla lördagar hela sommaren var nämligen bokade sedan länge.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 2