bröllop juli 2006 tråd 2
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd
Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?
Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)
Hör av er.
Här är tärnornas klänning.
vann bud på e.bay. 81$ inklusive frakten...
www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m1426460.html
Wooops...provar igen;
1koo.com/pic/wedding/hsp0018a.jpg
Så fin!!! Hade mycket väl kunna tänka mig nått likande till min träna om hon hade varit lite äldre. Hon kommer att vara 14 och jag tycker nog att det var lite väl urringat för det. (dock är hon ju längre än mig och betydligt bystigare och såå söt! )KOmmer få hård konkurrans där;)
Ikväll ska sambon och jag ta tag i inbjudningarna på ritktig. Prova att skriva ut mm. Mycket kuckel innan texten hamnar där den ska. Varför göra det lätt för sig och skiva ut på ett vanligt papper. Sen är det är klart och texten sitter där den ska på på fram och insida så ska det embossas. Sen på med ett gem som ser ut som ett hjärta. Hoppas kuverten kommer i början av veckan så jag kan börja skriva adresser. ÅHH det börjar verkligen bli på riktigt nu *finss*
Bols: vilken snygg klänning.. min tärna betalar sin klänning själv så jag har sagt att hon får ha vad hon vill. Återstår att se vad det blir.. tror dock att jag kommer få vara smakråd
Blondi; Min ena tärna är 15 och den andra 12. På den yngsta kommer vi att fixa till urringningen men inget på 15 åringens. Sedan kommer de att ha de smyckena de fick av mig i julklapp med sin tärn förfrågan, så då tittar man på smycket och inte så mkt på urringningen.
Githkat; Rek. www.ebay.com till din tärna där finns jätte mkt att välja på till en billig peng.
Våra tärnklänningar finns på en svensk auktionssida oxså men till ett pris av 1900sv.kr/st utan frakt. Vi betalar 1000kr för båda inkl. frakt.
Nu är alla inbjudningskorten klara och lackstämplade på söndag läggs de på brevlådan. Nu ska jag ut i snöyran och handla... brrrr avskyr vintern.
hmm lite avis.. vill oxå vara färdig med inbjudningarna.....
tidsplanen håller på att fallera...
kära jkpg bor, var sussar man efter bröllopet??
nån som har bra förslag.
gyllene uttern har vi tankar på men de ska ju eventuellt renovera och bygga ut till 3-dubbel storlek... under sommaren 06....
_sus_ : Det är inte kul om tidsplanen inte håller...
Hotellen som finns är väl scandic, stadshotellet, hotell Victoria eller vad det nu heter (ska vara väldigt fint) John Bauer hotell och säkert några till.
_sus_
Lite tips om jkpg boende hittar du här
www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m1368700.html