• GithKat

bröllop juli 2006 tråd 2

bröllop juli 2006 ny tråd då den gamla blivit avstängd

Någon mer som ska gifta sig nästa år i juli?

Hade varit kul att prata och dyrfta idéer med någon om den stora händelsen =0)

Hör av er.

• Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 2
  • Sockertopp

Hej allihopa!

Hänger gärna med i denna tråd. Gifter mig den 29/7 i Skåne. Har kommit ganska långt i planeringen, det mesta är bokat. Just nu är det pyssel med inbjudningarna som gäller, ska skicka dem så snart de är klara!

• BoIs

Sockertopp-
    Välommen till gänget. Var gifter du dig?

• GithKat

Sockertopp: välkommen.. joina listan vet ja

• BoIs

Tjejer...
    Vad skall det stå i era ringar?
    Hittade en tråd här om det men vill fråga er.
    Vi skall förlova och gifta oss på samma dag, så vad kan man gravera in?
    Hjälp!!!!

• GithKat

Bols: har faktiskt ingen aning än. Tänkte ju ge gubben en ring oxå i födelsedagspresent men vad som ska stå i våra ringar har jag noll koll på. Kanske bara namnet eller något som "förevigt" eller "i nöd och lust" funderar på "min man" repsektive "min fru" kanske "min äkta hälft" alla med datumet ingraverat efter.. ja jag vet eg inte.. bara lite småspånande..*S* ska faktiskt höra med guldsmeden när vi beställer ringen. Han kanske har något vettigt förslag.

• Blondi

Ang text i ringar, får man plats med så himla mycket i dem?? Tittar i min förlovningsring och det är inte mycket plats kvar. Kankse får plats för ett hjärta eller nått. Finns det inget tecken för "för evigt" eller liknande?? kan ju ha en liggande åtta! Betyder inte det evighet eller nått. Sambon som är matte och fysiklärare skulle nog gilla det:)

• GithKat

Blondi: vilken bra idé.. hehe lite kul med att din sambo är matte lärare oxå.. hehehe

• Blondi

Ja nu när hunnit grunna på det undertiden jag dammsugit så tycker jag nog själv också att den är ganska så passande för oss! Ska mejla sambon med en gång....

• Therése 2006-07-01

Våra ringar är klara och ska hämta dom idag:) Men i min förlovningsring så står det bara hans namn och datum och likadant i min vigselring, men min sambo gjorde om förlovningsringen (då han bara ska ha en), så där står det mitt namn och förlovningsdatum, vigseldatum efter varandra.

Svar på tråden bröllop juli 2006 tråd 2