• Sandgren

5 aug - ny tråd!

Hej allihopa! Vår tråd har stängts, så nu startar vi väl en ny! Så välkomna alla som valt detta bra datum!

• Svar på tråden 5 aug - ny tråd!
  • Sandgren

aug 06: Jag läste att du startat om från början med dina servettringar... hoppas de första inte var alltför svårgjorda! Jag gjorde samma sak för några veckor sen, hade väl hunnit ungefär lika många som du (läste att du gjort 31st) innan pärlorna tog slut. Sen gick det några dar o vi kom fram till att vi ska ha en vikt servett på talriken istället. Så nu har vi massa små pärlarmband som passar för barnhänder... Men de gick i alla fall rätt snabbt att göra...

• Coco

Är det bara jag som knappt planerat något?? Vi har endast bokat kyrka och festplats...

• Sandgren

Men då har du i alla fall bokat det viktigaste! Men jag längtar så o älskar att pyssla o planera, så jag kan inte hålla mig Men mycket återstår ju förståss! Det är ju så mycket som ska fixas o planeras!

• aug 06

Sandgren

Jo jag ångrade mig lite jag är väl nöjd men jag kände att jag ville ha nått annat så då kom min kära m2b på att vi kunde ta varannan en av det nya och en av det gamla och mixa lite grann. Det kan se bra ut jag hoppas på det.

Jag kollade på din nya hemsida vad fint du har gjort allt var jätte bra.Kände att nu är jag tvungen att ta mig i kragen igen och börja pyssla lite men det har inte varit lätt för bägge barnen har varit sjuka i veckan i olika sjukdomar.

• Jenny i England

Hej!
    Vi har fått ut våra "Save the date" magneter till alla gäster nu, så nu är alla förvarnade om att de bör boka semester och boende på Gotland nästa sommar!

• Sandgren

aug 06: Ojdå, är dom sjuka hos er. Ja, nu börjar vintersjukdomarna... Såg på fotbollen igår, gud va roligt! Jag är så himla stolt över våra fotbollstjejer! Dom är ju helt överlägsna! Såg även på dokumentären om Marta, hon är ju faschinerande!

Det låter ju smart med servettringarna, du har ingen bild?

Hur går det med lokalen då? Bokat Göstas?

• Sandgren

Jenny i England: Kul idé med magneter! Blev det många glada vänner nu när ni gick ut med det?

• aug 06

Dom har öroninflammation och ögon inflammation + förkylning,hosta har lillkillen. Tjejen har hudinfektion + öron inflammation.

Visst är dom duktiga jag såg slutet av Marta dokumentären.

Jag vet ej hur man gör men ska prata med gubben om det så fort han kommer hem.

Det går trögt det där med Göstas loge har som inte riktigt bestämt oss men när vi pratar om festen så är det de Gösta vi pratar om, få ta ett ryck där oxå tror jag.

• Sandgren

Har ni kvar samma datum?

Svar på tråden 5 aug - ny tråd!