• Swing

Bröstförstoring (3)

Tråden Bröstförstoring (2) stängd i natt. Här är den nya tråden!

• Svar på tråden Bröstförstoring (3)
  • Swing

anni_83:
    Jag opererades av Lennart Blomqvist. Lycka till och hoppas du blir nöjd nu!

• Louise83

TILL cockie

JAg fick min andra operatuion helt gratis...

• lemon

Halloj!
    Gick av en händelse in här o hittade nya tråden! Det känns som jag kan pusta ut nu!

Sess! Såg att du var på fötterna igen! Jag ska själv till Kratz 4 november, men på återbesök. Tänk att det är ett halvår sen op! Jag gjorde en förstoring+lyft 300 ml runda geléhallon. Hade innan utammad 80A har nu en välfylld 80C!

Kram på er alla!

• Just-me

hoppas alla hittar till den nya tråden nu :)

• cockie

Louise83

Ahaa, det var ju bra! :) Men hur kommer det sig då? Råkade du ut för nån komplikation???

• Lisa22e

anni_83

Du opererade ju dig och ville ha större efter första operationen. Fick du andra operationen billigare då eller fick du betala fullt pris?

• Lisa22e

MariahPiraya

Vet inte om du hittat till den nya tråden. Men läste ditt inlägg i den gamla tråden och jag uppfattade det att du ville operara dig men sen läste du på aftonbladet att det inte längre var mordernt att operera sig och då ville du inte operera dig längre. Stämmer det eller missuppfattade jag alltihop?
    Ville du bara operera dig för att det var mordernt då alltså???

Du är nog den första som jag har hört som har just detta argument till en op.
    Själv skiter jag i vad som är mordernt eller inte huvudsaken är att jag trivs med mig själv. Och det var just därför jag gjorde min op. för att jag ville trivas mer med mig själv. Och för att jag inte ens kunde ha en bh innan. Kände mig helt enkelt inte kvinnlig och kläderna bara hängde på mig.

• loppalina

Toppen Swing !!! Jag hittade oxå hit ;)

• Sess

johanna_dalarna

(Hoppas du har hittat hit!)

Jag gjorde inget lyft utan bara en förstoring. Första tre dygnen hade jag så ont att jag inte kunde göra mycket annat men sen har jag kunnat komma igång lite, gå promenader, borsta håret själv, laga mat och lite sånt. Fast jag är fortfarande ganska invalidiserad, är rätt kort och kan inte sträcka armarna så att jag når saker i överskåpen i köket och annat sånt. Fattar inte hur stackarna på Extreme Makeover kan börja träna på gymmet med en gång!

Jag hade sambon hemma operationsdagen + 3 hela dagar till och det är jag verkligen tacksam för!

• Sess

Delighted + Swing

Tack för hjälp med storleksval! Jag köpte en small och har provat den nu och den sitter tajt, gör lite ont för brösten är fortfarande ömma men den ska ju hålla dem på plats. Så XS hade nog blivit för litet nu iallafall!

Svar på tråden Bröstförstoring (3)