• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • madelyn

Bridecilla,

Åh, vi har samma nojor!!!

• madelyn

Jag och min m2b gillar tv-serien Vänner jättemkt och tycker det e så himla kul när han Ross säger fel namn i kyrkan när han gifter sig- min noja är att jag ska börja tänka på detta scenario och sen koncentrera mig så hårt på att inte säga fel att jag säger fel namn i kyrkan
    Galen noja...

• Bridecilla

hahaha, precis så gör vi också!!
    å så tittat vi på varandra å säger shit-tänk om vi gör så...
    jag har börjat prenumerera på vänner, så jag får en ny skiva var 3:e vecka!

• HanOchJag

*S* ja vi har nog alla ungefär samma nojor. Min största är nog att jag ska vara sååå nervös att jag får astma anfall. Då jag har stress astma. Kanske inte det roligaste att behöva åka akut till sjukan istället för att gifta sig. Sen är jag heeelt säker på att det kommer bli värsta väder omslaget så vi har snö den 26/8-06 istället för sommar och sol. Ofrivilligt vinter bröllop. en av farhågorna

• Bridecilla

har ni sett vädret idag?
    hade jag kunnat garanteras att det var sådant här väder så hade jag gärna gift mig nu!! ett par minus och strålande sol!!
    för då hade man fått ha en sådan där fin cape med pälskant... alldeles vit...
    men nu bor vi i det landet vi bor å då hade det varit 20 cm slask å pinande regniga vindar...

vi får allasammans önska oss fint väder samtidigt... då kanske vädrets makter lyssnar :)

• madelyn

Bridecilla,

Ja från början hade vi tänkt gifta oss på vintern- det är så vackert och mysigt med vinterbröllop. Men nu vart det augustibröllop trots allt
    Svårt att garantera vädret året om här i Sverige..

• Bröllopstokiig

ja, visst hade det varit läckert?
    SVERIGE SUGER väder mässigt iaf!!

• madelyn

Bridecilla,

Ja Sverige är inte att lita på under någon tid på året- vädermässigt!!!

• Bridecilla

trist...
    men men, sverige är vääldigt bra på andra sätt...
    det är eg. bara vädret å lite andra politiska grejer som man stör sig på... :)
    men det är inte rätt forum att diskutera detta på :) sen är det hemskt tråkigt med politik!!!

ska ni ha kritvita klänningar?
    har ju sett din hanochjag, men var de heltkritvita?
    jag ska ju ha min mammas slöja å den är kritvit... men jag var eg. inne på att ha en mer off white/äggskal klänning... får kanske tänka om...

• madelyn

Jag ska ha mer offwhite/champagnevit.

Svar på tråden 26:e Augusti 2006