• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • HanOchJag

Glücklich hej hej och välkommen till oss Vi gifter oss i Göteborg Sankta Birgittas Kapell. ska bli sååå underbart

madelyn vet att när vi gjorde hemsidan för mina inbjudnings/födelsedagskort så lade killen upp det på geocities. Men jag vet inte om det är gratis där eller om man typ bara får ha en. Men ska kolla med honom så att jag får det klart så ska ni få kika

Nu ska jag kolla sista programmet av "The Batchellor" (stavas inte så men men)

• madelyn

Själv kollar jag på OC

• HanOchJag

Jag kolla oxå på det . Typ dom sista 10 min
    Måååste ju kolla nästa säsong.

• madelyn

HanOchJag,

Ja klart man måste göra det! Jag kollade mkt under första säsongen men tröttnade på serien när det kändes som att allt repeterade sig lite för mkt. Men det här avsnittet var det ju lite action i
    Vad tror du, tror du att Ryans bror dör?

• Bridecilla

hanochjag

vad tyckte du? tyckte du att han valde rätt tjej?
    Krisly var llite väl... intense... men jag gillade henne också. tror ju iofs att det kanske funkar längre med sarah... Kände du igen hans bror??

var det ngn som såg greys anatomi härromdagen? första avsnittet... riktigt bra verkar den tycker jag!!

Har inte kollat ngt på OC.. däremot desperate housewives. gillar den!

• HanOchJag

Hmm ja du.. Vet faktiskt inte. Egentligen så borde han ju dö för att få lite mer action och lite mer ny "drama" i serien,. Men jag tror nog att han överlever

Du då??

• madelyn

Åh, jag gillar oxå Desperate Housewives!! Har tom fått min m2b att titta på den serien

Jag tror inte att Ryans bror dör- för då blir det ju problem för lilla Marissa..

• HanOchJag

Bridecilla NÄÄÄÄ han valde inte rätt tjej Tyckte att Sara var lite väl "falsk" kändes inte riktigt som att hon var för honom. Men men. Inte vårat val. *S*
    Greys Anatomi kollade jag halvt om halvt på. haden en massa andra saker för mig samtidigt så jag han inte bli så insatt som jag ville, Men ska ge den en chans til nästa veckan

• Bridecilla

ja gör det för den var bra!

ja, kanske... fast jag tror ändå att krisly satte honom på en för hog pidestal och mer beundrade honom än vad kär i honom. hon var nästan besatt tyckte jag...

jag har fått min att börja gilla det också :) OCH vänner :)
    Vad gör de inte för att hålla en lycklig

• madelyn

Vänner är helt klart bästa serien nånsin!!! Vi har alla avsnitt

Svar på tråden 26:e Augusti 2006