• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • Glücklich

Låter mycket...men då har man mycket tid att planera!

• madelyn

Jag tycker oxå att det låter mkt fast samtidigt så tycker jag inte att det var speciellt länge sen det var över 300 dagar kvar så det går faktiskt ganska snabbt
    Sen efter nyår lär det gå hur fort som helst!!!

• Bridecilla

HANOCHJAG

jag har flyttat till Hyssna... ligger åt Skene, Kinna hållet...
    Vad gör man inte för kärleken... :-P
    hade lght i johanneberg, ett stenkast från avenyn å nu bor man i skogen :)
    ärligt talat trivs jag som fisken i vattnet. mina föräldrar bor rätt centralt, så när det man vill inte till stan så kan man sova där. å jag tror att jag fikar i stan mer nu än vad jag gjorde förr...

madelyn,
    270 dagar... ojojoj

• HanOchJag

Bridecilla ahao-Då¨vet jag på ett ungefär. Va skönt att inte bo mitt i stöket men endå så man inte behöver resa en hel dag för att kunna komma till stan
    madelyn, 270 dagar hmm ja eller idag är det ju bara 269
    Vill inte veta hur det kommer att kännas efter nyår då dagarna säkerligen kommer att rusa iväg

• Bridecilla

hanoch jag

ja, det är rätt skönt.
    trodde som sagt att jag skulle få lappsjuka med det gick bra!
    vi sa att jag skulle provbo i ett år å att vi sen skulle ta ett nytt beslut om vi skulle sälja om jag inte trivdes, men nu skulle jag aldrig vilja flytta!

269... ja det plockar på sig!
    den 1:e jan är det 238 dagar...

• madelyn

Ja dagarna kommer förmodligen rusa iväg! Jag insåg igår att det bara är 9 löningar kvar tills jag gifter mig! Gulp- mkt sparande måste det bli

• September06

ojojoj sitter är med lite småpanik, tycker inte att jag har gjort så mycket i min planering, och vet inte vad ska ska göras..... Kyrkan, festlokalen, catering och fotografen är bokad , tostmadam och värdparet + våra "mini" tärna/bestman.
    Hotellet ska vi titta på idag (har kollat på ett) är hoteller bra så bokar vi det annars så bokar vi det andra vi var och titta på förraveckan(lite dyrare)
    Klänningen,jag har beställt mönstret (ska sys upp) men tyget kan man ju få så mycket billigare efter jul har jag hört så jag väntar till då och köpa..
    Ringen är bestämd (har vart ochkollat på den sååååå fin ) men inte beställd, guldaffären sa att det räckte att jag beställde ca 3 veckor innan efter som jag tänker byta färg på två av stenarna,fast jag tänkte gå och beställa den i juni .
    Har jag glömt något som behövs göras nu ????

• Bridecilla

september06

nej du är nog ute i rätt god tid med det mesta...
    vi har bokat: lokal, kyrka och fotograf + att vi har förvarnat de som ska vara tärna/bestman och toastmaster.
    det får räcka tills efter nyår. Kommer att boka min frisör den 20:e december (har klipptid då)
    naturligtvis har vi börkat kolla på klänningar, ringar, blommor etc, men inget som vi fixar nu...
    men du slipper nog en hel del magont längre fram :)

• September06

Bridecilla

hoppas det

• madelyn

Godmorgon på er!

Är det nån av er brudar som har bokat bröllopsresa?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006