• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • madelyn

Bridecilla,

Ja du.. det e en bit kvar.. har inte hunnit jobba med den nästan nånting nu på senaste! Men ni ska få se den när den blir klar!!

• HanOchJag

Samma här tjejer, Satt med min och var nästan klar. Kom sen på att så ville jag inte alls ha den så jag började om på nytt

Men den kommer. Kanske om en vecka eller 2.

• Bridecilla

ska bli spännande tjejer!!!
    jag har inte gjort ngn hemsida alls...
    sitter å knattrar på dagarna i jobbet å sen när jag kommer hem vill jag inte se åt datorer :)

• Glücklich

Bridecilla: Jag känner som du...sitter också och glor på en dator hela dagarna och är rätt trött på det när jag kommer hem. Men hade jag orkat hade det varit roligt med en hemsida dock...

• Bridecilla

glücklich

jadet hade varit kanon kul!
    med bilder å annat!

• HanOchJag

Och jag sitter bara hemma och är sjukskriven. Så jag pillrar på¨datorn nästan hela tiden, men börjar tröttna nu. Då jag inte är såå haj på vad jag håller på med

• Tesan78

Hej!
    Har fyllt i var vi gifter oss...

Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich
    C.T.
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris

• Tesan78

Vi håller också på med en hemsida om vårt efterlängtade bröllop... Det är ju jättekul! Längtar tills den är färdig...

Lycka till med er!

• madelyn

Jag hinner lixom inte hålla på med hemsidan så mkt nu.. sen blir det roligare oxå när man kan lägga in lite grejer, typ trycksaker etc

262 dagar kvar idag föresten

• Bridecilla

ojoj dagarna trillar undan!!

vi var just på banken för att fixa en grej å på väg tillbaka till jobbet tog vi en extra väg via kyrkan... den är så fin!!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006