26:e Augusti 2006
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Hej alla!
Jag ska oxå gifta mig 26/8 2006, men inte alls så långt kommen som ni med bröllopet...
Välkommen PaNic Hur långt har ni kommit i planeringen?
Tack! Ingen vart alls om man ska jämföra med er. Kyrkan är bokad, festlokal likaså... Och räknat ut på ett ungefär hur många nära&kära det kan bli...Man blir dock sugen på att ta tag i saker och ting när man läser alla era inlägg! Så himla kul!!!
PaNic,
ja, det är aldrig fel att sätta igång, man kan tycka att 8 månader är mkt, men det är det inte... alla som redan är gifta ger mig rådet att inte tänka att jag har så gott om tid, jag behöver inte göra ngt nu...
fast det mesta kan man ju inte göra nu... :)
Välkommen PaNic, förresten!
Du kan väl skriva in dig i listan? :)
26 augusti 2006-brudar:
Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
Glücklich
C.T.
Missy Pink
Turtryne
Bohuslän06
lovem
längtansfull brud
tobe
September06
Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
Thindris, Kärna församling, Linköping
Suzzy
karra
PaNic
26 augusti 2006-brudar:
Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
Glücklich
C.T.
Missy Pink
Turtryne
Bohuslän06
lovem
längtansfull brud
tobe
September06
Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
Thindris, Kärna församling, Linköping
Suzzy
karra
PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg.
Bridecilla.
Tack för rådet. Jag har nog inte fattat vad som ska hända förrän nu, och jag har tänkt att det är så lång tid kvar. Men tiden brukar ju springa iväg, så för att slippa kapplöpning så sätter jag igång nu. Svårt bara att veta vad man ska börja med.
Hej hej PaNic,VÄLKOMMEN. Säger som Bridecilla Känns som man har ofantligt mycket tid på sig,Men det har man inte
Jag började lite smått direkt efter förlovningen i april att planera och nu huxflux är det bara 8månader kvar. *ahhh* Börjar känna att tiden rusar i väg, Snart är det ju vår igen
fick jyskbladet igår, Hittade massa tyg där till våra STORA kuddar som vi ska ha, Kanske ska åka iväg och köpa nu och börja sy och sätta paljetter på.
Innan det tar slut
Godmorgon brudar!
256 dagar kvar.. och inatt kunde jag knappt somna bara för att jag låg och började tänka en massa på bröllopet och grejer jag vill göra.. typ hur ska inbjudningarna se ut etc.. suck. Undrar hur jag kommer vara typ månaden innan det är dax?
HanOchJag,
Tack! Detta är ju jättekul...och jag som har en hemtenta här brevid som jag borde göra istället för att sitta här. ;)