• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • Bridecilla

madelyn
    fiiiiin!!!
    jag är eg. lite sugen på en stor å fler mindre... får se. måste prova en massa innan ngt beslut :)
    fast i huvudet ser jag som den andra ringen på din länk, fast i rött guld...

• madelyn

Bridecilla,

Tack
    Jag trodde först att det skulle bli för mkt bling bling med både stenar på förlovningsringen och på vigselringen- men nu känns det jättebra
    Tror att det är en vanesak faktiskt!

• Bridecilla

madelyn,
    ja jag tror att det blir kanon!
    har en kompis som har det å det är jättefint! troligtvis för att det är vitguld.
    hade det varit rött guld hade det nog varit lite too much? eller?
    bling bling är bra!!!

• madelyn

Bridecilla,

Jag vet inte.. var inne på att ha rött guld först men ändrade mig till vitt guld för fästmannen hellre ville ha det och för min del var det ingen större skillnad.

• Bridecilla

madelyn,

jag gillar vitt guld, det passar till mer grejer.
    men jag är en röd guldstyp...

• madelyn

Bridecilla,

Jag trodde att jag var en rödguldstyp men har haft både vitt och rött fast under olika perioder.
    Just den här ringen, min förlovningsring, tror jag blir bäst för mig i vitt guld och jag vill inte blanda så det fick bli vitt guld på vigselringen oxå.
    *längtar efter ringen!!!*

• Bröllopstokiig

madelyn

jag förstår att du längtar!
    den är jättefin!!

suck, nu är snart det sista julkortet skickat... ska bli så skönt när julen äntligen är här så att kan inte kan fixa längre utan bara njuta!!

• PaNic

Hej!

Vilken toppenfin ring madelyn! Verkligen!

Hoppas att ni alla mår bra, och att ni har julstöket under kontroll.

• madelyn

PaNic,

Åh tack!
    Imorrn får jag hämta den Fast jag kommer inte ha den på fingret förrän på söndag- då jag ska överraska min m2b! Han tror nämligen inte att vi kommer kunna hämta ut ringarna förrän om typ 2 månader kanske

• PaNic

Tror du att du kan hålla dig så länge? ;)

Svar på tråden 26:e Augusti 2006