• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • Karra

Hejhej!!
    Vi ska också gifta oss den 26:e aug 2006.
    Kyrka och lokal är bokade. Maten ska två vänner till oss göra. Sen har vi ett värdpar som skall hjälpas oss. Tycker jag har kolla på läget. I jan nu ska jag börja med inbjudningskorten hade jag tänkt. Nu i jul ska jag ut och kolla efter klänning lite svårt att hitta en i min stl är lite kraftig men jag ger inte upp hoppet. Och precis som Nilwa födde jag en dotter för 6månader sedan så kroppen har ju förändras pga av det med..

• Bridecilla

välkommen, välkommen till vår lilla länk Karra!

Du kan väl fylla i dig på listan :)

• madelyn

karra,

Välkommen, lägger in dig i listan

26 augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich
    C.T.
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra

• Thindris

Hur långt har ni andra kommit i planeringen? Vi har bokat lokal, kyrka, frisör och fotograf. I jan ska vi titta på lokalen och kyrkan, är jättenervös! Hoppas vår magkänsla var rätt och att vi har valt rätt församling och lokal osv. Planerar på distans så vi har förlitat oss mycket på internet och telefonkontakt. Någon mer som har det så?
    Vigseln är kl 15 och middagen beräknas komma igång straxt innan kl 17. Blir nog lagom mycket tid till fest sen, lokalen stänger inte förrän kl 02.
    Klänning har jag köpt samt att vi har bokat frockcoat åt min m2b.
    Är det något vi bör tänka på? Hur har ni andra gjort?
    Mvh Thindris

• Bridecilla

iiih, ni har jag å min blivande varit å kollat på papper till inbjudningskorten.
    det kommer att bli så snyggt!!!
    å inte så dyrt...

Thindris,
    vi har bokat kyrka, lokal å fotograf. bestämt hur inbjudn. ska se ut. börjat kolla på klänningar. han ska ha frack å jag vet inte riktigt hur min ska se ut, men det lutar åt att vi låter sy upp den, har kollat på minst 1000 (inkl. tidningar å nätet) å inte hittat Den Klänningen ännu. men det ger sig nog. jag vet ju exakt hur den ska se ut...

pratade med min svåger härrom dagen å det verkar som om han kan spela aukustisk gitarr i kyrkan... *hoppas*

kram på er denna strålande dag!!

• *^*VI*^*

hej hej. vi har bokat kyrka, lokal. färdiga med klänning, skor, underkläder till mig. Inbjudningskort,placeringskort,risboxar är klara. maten halvt om halvt bokad, Dekorationer köpta och nästan helt klart. Fixat med sångerska till bröllopet och mottagningen. Ej kollat fotograf ännu men det kommer. Köpt slips och skjorta till M2b och lite små plock till bestman och brudtärnorna. Blomsterflikksklänningarna är nästan klara.

Känns endå som det är ofantligt mycket kvar

• *^*VI*^*

Okej. Nu blivde det fel. *^*VI*^* = HanOchJag Bara bytt signatur, *flinar*

• Bridecilla

hanochjag/vi :)

ombyte förnöjer :)

• *^*VI*^*

Nu ska jag fortsätta med att polisha golvet. och möblera om. Kanske återkommer sen.
  • Thindris
    Ja du *^*VI*^*, det spelar visst ingen roll hur mycket man gör, det känns ändå som att man har otroligt mycket kvar att göra! Ska boka för tårta denna vecka samt transport tror jag. Behöver nog sätta mig enr med en planeringskalender och kryssa i vad som är klart och vad som behvös göras... Det är svårt att ha allt i huvudet
Svar på tråden 26:e Augusti 2006