• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • bröllops häxan

Hej hej.

vi gifter oss i Borgdjö kyrka utanför Ånge. Men nu har vi bokat den till 16.00. Tycker ni att det är för sent? Vi funderar att flytta fran vigseln en timma till15.00. Men hinner man göra allt innan? Helt "clueless" *l*

• madelyn

C.T.

Jag tror absolut att man hinner allt innan om man har vigsel kl.15- det ska iaf vi ha

• Tesan78

Hallå!!!

NU är vår hemsida upplagd... Kommer att skriva in nya saker då och då samt nya bilder. Gå gärna in och kika om ni vill. Kommentarer är välkomna!

Ha det!!!

• Bridecilla

tesan 78

fin hemsida!
    roligt sätt han friade på!!
    att du inte dog :)

• Tesan78

Bridecilla

Jag gjorde ju nästan det... Hade ju ingen aning alls! :0)

madelyn

Tack!

• Nilwa

Vi ska också gifta oss 26/8 - 06.. Bokade om kyrkan idag eftersom den vi skulle varit i är mögelskadad.. Lokalen har vi också ordnat så nu får jag nog gå och pröva brudklänning.. Tyvärr har jag ju inte "min vanliga figur" eftersom jag fick barn för knappt 6 månader sedan men det kanske går bra ändå..

Har ni tips på bröllopsresor tar jag gärna emot dom! Det ska vara barnvänligt (dotter är då ca 1 år)..

• bröllops häxan

madelyn: Tack för rådet. Bokar om på måndag. hoppas bara det fins tid 15.00.

Man vill ju att det ska finnas tid för festen efter åt. :D

madelyn: Når beräknar ni att eran middag kommer at börja då? 17.00? eller senare.

• madelyn

C.T.

Vår middag kommer förmodligen börja runt 18-tiden. Först blir det vigsel mellan 15-15.30 kanske.. sen riskastning m.m utanför (det kan nog ta en stund, folk vill ju kramas och fotas osv ) Sen transport till festlokalen och vi kanske ska åka båt- det kan nog ta ca 45 min. Vi funderar på att ha lite snittar och champagne på båten och kanske nåt band som spelar. Sen när vi kommer fram blir det ytterligare en fördrink och mingel ca 45 min eller nåt och sen middag. Middagen kanske håller på typ 3 timmar och då e ju klockan kanske 21.. massa tid för fest
    Vad tror du om det?

Svar på tråden 26:e Augusti 2006