26:e Augusti 2006
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
PaNic,
börja kolla med fotograf..
de tar slut fort de bra, dessvärre.
Lundby gamla kyrka är jättefin!
Var där på ett dop för ett tag sedan.
Äsch, hemtentan kan vänta :)
Madelyn,
ingen panik nu :)
det är alldeles för tidigt!!
förresten, sa jag att vi har valt papper för inbjudningarna nu?
vi var på map i victoriapassagen (i gbg) och hittade jättefina grejer!! å så farligt dyra var de inte heller!
å bil har vi valt nu också. det blir papsens bil. insåg att jag hellre vill lägga pengar på ngt annat eftersom gästerna kommer inte se oss komma, bara åka iväg... Fast den är rätt fin den med...
Bridecilla,
Vad kul att ni fixat bil och papper!
Jag ska börja titta på papper till trycksakerna sen efter nyår tänkte jag.
Bilen är fixad- bokad sen i somras
Madelyn,
ja, det är riktigt kul!!
vad är det för bil?
Det blir en vit Rolls Royce- riktig lyxbild. Kändes som ett bra tillfälle att åka en sån bil- tror nog inte att jag kommer göra det nån gång annars
bil menar jag- inte bild!
skitläckert!!!
vi var sugna på en silvrig bentley, men grejen är att vi kommer att komma ifrån trädgården på stället, upp mot en stenterass å där man går in till trädgården syns inte gatan... så det var en grej vi tänkte spara in på...
Min blivande är rätt musikintresserad så DJ är ngt vi slänger lite extra på tex...
Ja man får ju välja lite vad man vill lägga extra pengar på... jag vet fortfarande inte exakt hur mkt pengar vi kommer ha att röra oss med till bröllopet- får bedöma senare om det känns värt det att åka lyxbilen eller inte
HanOchJag ,
Jag är så nyfiken, vad är det för kuddar du ska ha? Är de till bröllopet menar jag.
Bridecilla ,
Har tänkt att fråga en kompis om han kan tänkas fota. Han är väldigt duktig. Men ska nog fråga nu så att man kan hitta någon annan bra i fall om att han inte kan. Hemtentan är så gott som klar! :) Kul att du gillar Lundby Gamla!
panic,
akta dig bara så att han/hon inte blir för full så att ni får fylle kort, eller bara kort på alla han känner men inga på andra. ni får ge han/hon klara instruktioner och ni måste känna att ni kan lita på honom. har en kompis som anl. en kompis och ovan hände... tycker så synd om dem!!
men det är ju hemskt trevlig kostnad :)
Bridecilla,
Jag tror inte att fyllekort är någon fara, men jag tror ändå att man får vara himla tydlig med vad man vill ha.
Du skrev att ni fixat papper till inbjudningarna. Kommer ni att hålla samma tema hela vägen? Så att det blir en röd tråd från inbjudningar, placeringskort, dukning osv. Tell me, tell me, tell me!