26:e Augusti 2006
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?
det ska jag :) *lycklig*
Hej på er alla 26:e augustibrudar!
Jag hittade precis denna tråd och jag ska också gifta mig då!
Blev lite smått stressad när jag läste igenom allt över hur långt ni har kommit. Själv har jag inte börjat tänka på brudklänningen än ens en gång! Men kul att läsa hur planeringarna går! Men skicka ut inbjudan i mars känns lite väl tidigt...jag hade snarare tänkt maj/juni...kanske helt fel.
Glücklich,
Välkommen hit!
Jag har inte hunnit med så himla mkt ändå.. bokat festlokal, kyrka och fotograf + börjat designa klänningen.
Resten får vänta tills åtminstone efter nyår
Hur man skickar ut inbjudningarna kanske beror på hur många man bjuder och varifrån etc.. I vårt fall tror jag att de flesta vet om att vi ska gifta oss men att vi har några boende utomlands som vi tänkte skicka till i god tid.
Glücklich,
Var ska ni gifta er?
hej glücklich,
välkommen!
vi har bokat kyrka, lokal och fotograf.
men klänning å allt sånt väntar jag med.
inbjudningarna, jag försöker få med mig min blivande till en pappershandel för att kolla på papper, men det verkar omöjligt :)
madelyn,
ja, det är lite trist... jag läser inte så mkt reportagen, kollar mest på bilder ännu :))
men det kanske är för att jag har så himla många!
Bridecilla,
Men det var det jag menade- många bilder är samma i alla tidningarna.. Förutom i de utländska tidningarna. Där finns det mkt kul!
madelyn,
jo det är sant... antar att det inte finns lika stort utbud som om man vill ha vanliga kläder...
har fått för mig att jag vill ha lite upphakad klänning på ena sidan vid golvet å under ska det vara plisserad underkjol... kan inte det vara snyggt?
Bridecilla,
Förstår inte riktigt hur du menar med klänningen?
(Jag tänkte mer på tårtor, inbjudningar, dukningar etc som det finns mer utbud av i utländska tidningar)
madelyn,
har inte börjat tänka så mkt på det ännu, så jag kanske inte har uppmärksammat det :)
men snygga dukningar är det rätt ont om... det blir så himla lätt plottrigt!
svårt att förklara...
om du tänker dig att man nyper tag lite vid höften (typ) och drar uppåt lite, så blir ju kjolen nertil kortare på ena sidan, liksom en flik uppåt å där tänkte jag att en veckad (strykt veckad så att det sitter) underkjol skulle få synas...
som en detalj bara, efterom inte jag vill ha ngn spets eller ngt sådant...
Bridecilla,
Ja det kanske kan va snyggt? Svårt ätt säga när jag inte ser det framför mig lixom
madelyn,
nej jag har det ju i huvudet...
hur vill du ha din klänning upptill?