• Bridecilla

26:e Augusti 2006

Ngn som ska gifta sig nästa år den 26:e Augusti?

det ska jag :) *lycklig*

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006
  • Bridecilla

hanochjag

ja ja det ger sig...
    å andra sidan kan det vara skönt att ha allt avklarat på 1 dag :) fast å 15:e sidan kanske du är mindre nervös på lördag om du redan har gjort det på fredagen...
    vad många sidor det blev :)

• madelyn

Bridecilla,

Nej det är inte för varmt- iaf inte enligt mig
    Runt 30-35 på dagarna och några grader lägre på nätterna.

• Bridecilla

madelyn,

å tjena, det var ju precis ingen svalka...
    men man vänjer sig ju rätt fort.

det snöade för första gången i morse ute hos oss!! så fint!
    Jag älskar snö!!!

• HanOchJag

Bridecilla *S* ja man kan nog vända och vrida på det tills man blir blå i ansiktet. Men det vill vi ju inte. Risken finns ju att blånaden är kvar på bröllopsdagen.
    Unikt ja visst. Men inte riktigt min stil

• Bridecilla

hanochjag

hehehe, nej det får vi inte hoppas...
    undra om man kommer rodna så där jobbigt...
    fast jag är mest rädd för att börja lipa.
    jag är en hopplös lipis!!

• madelyn

Bridecilla,

Alltså värmen är så otroligt fuktig i Thailand så det blir inte lika varmt som man kanske tror att 30-35 grader ska vara.
    Jag tycker det är väldigt behagligt. Men om ni vill ha lite "kallare" så kan ni ju åka dit direkt efter bröllopet- i augusti är det ju mer lågsäsong och inte lika varmt som i november.

• madelyn

Jag är mest rädd över att börja gråta- att jag ska gråta så mkt att det blir svårt att prata och man blir så där fult röd och snorig
    Rodna är inte heller kul- tyvärr rodnar jag ganska lätt..
    Blä.

• Bridecilla

madelyn,

nja, vi vill hellre ha sol-säkerhet än lite svalare, så vi kör nog på november...

ja jag är som sagt världens grin-olle.
    men de säger ju att alla brudar har olika nojjor :) detta är en av mina!

• Bridecilla

berätta berätta...
    så kan vi gotta oss i varndras nojjor... :)

jag är helt övertygad om att jag kommer få en massa finnar, speciellt på axlarna (som jag aldrig har annars)
    så har vi det där med lipandet... jag får små små ögon och blank svullen näsa när jag har grinat
    jag bävar för vädret... det kommer bergis att blåsa som fasiken (regn ger lycka så det är inte så farligt, men vind)kanske regnar det å blåser samtidigt...
    ingen kommer att ha roligt på festen utan det blir sådär pinsamt (det är bara en liten noja för våra vänner brukar kunna dra igång de flesta tillställningar)
    så har vi klassikern att jag ska snubbla i kyrkan... å det vore rätt typiskt mig att dra sönder hela klänningen eller ngt...

å detta är bara ett par...
    :)

Svar på tråden 26:e Augusti 2006