• HanOchJag

Gifter er 2006

Hej hej.
    Tycker det är så lite fart på dom andra trådarna om flikkor och pöjkar som gifter sig 2006 så här kommer en tråd till.

Jag och min älskade gifter oss 19/8-06 i sankta birgittas kapell.
    Håller på med diverse andra planeringar nu runt bröllopet men kyrkan e bokad

Vilka är ni???

• Svar på tråden Gifter er 2006
  • yrvädret

princess

vi ska nog dit typ när det börjar. Lika bra att få det överstökat

• Princessdiamond

det låter bra, då ses vi säkert där ;)

• Linslus

Hej får jag bara AVREAGERA mig här hos er?!:
    När jag nu loggade in på BT får jag ett meddelande: "Du har fått en varning för ett inlägg" (alltså ingen har anmält mig utan DOM har läst & tolkat!!!

Jag skrev i något inlägg (där typ en blivande brud hade tips om att göra inbjudningskort) & där massor av "brudar" skrivit "snääälla maila mig också" där skrev JAG: "Snälla maila min inbox också "
    VARFÖR blir jag varnad???
    Har nu skrivit ett surt brev till dom

• Princessdiamond

linslus

fan vad konstigt! är den hon med lila rosbakgrund? där alla ville ha fonten? (inklusive mig..)

• Linslus

Princessdiamond: ja precis! Men jag ANTAR att det är de som DRIVER Bröllopstorget som sett min mening som jag skrev & anmälde mig? Det KAN inte ha varit tjejen, för hon SKICKADE ju fonten till mig så HON kan väl inte ha missuppfattat & anmält?...eller?
    Känns i alla fall orättvist

• Princessdiamond

nä, det tror jag inte... jag fick också fonten och det har inte varit ngt problem.. hmm

• 03062006

aircondition
    vi ska ha våran mottagning i nykvarns herrgård.
    Ska ni gifta er i genesta eller södertälje???

• Göteborgsbrud-06

Se där, vi gifter oss också i S:ta Birgittas Kapell fast den 8/7. Planerar för fullt just nu!!!

• HanOchJag

Åhh va kul
    Nu är vi ju ett helt gäng som ska gifta oss där.
    Bor alla ni som ska vigas i S:ta Birgittas kapell i eller runt majorna eller kommer ni från andra ställen??

• Göteborgsbrud-06

Vi bor i Linné. Vilken församling tillhör ni som bor i Majorna? Vi tillhör Annedals församling och måste ta någon präst därifrån. Någon med erfarenhet av dessa präster?

Svar på tråden Gifter er 2006