• HanOchJag

Gifter er 2006

Hej hej.
    Tycker det är så lite fart på dom andra trådarna om flikkor och pöjkar som gifter sig 2006 så här kommer en tråd till.

Jag och min älskade gifter oss 19/8-06 i sankta birgittas kapell.
    Håller på med diverse andra planeringar nu runt bröllopet men kyrkan e bokad

Vilka är ni???

• Svar på tråden Gifter er 2006
  • HanOchJag

pippi05 vet du HUR bra pris

• HanOchJag

Idag kommer min bubbe hem Kanske man kan få fart på planeringen lite över helgen då..

• fillis
    Hej får man vara med här?
    Jag och min m2b gifter oss 8/7-06. Har fixat kyrka, lokal, catering och klänning
    så jag är inte så stressad men kommer att bli
  • Göteborgsbrud-06

Vi gifter oss 8/7 också! Om vi bara kan bestämma oss för vart vi ska vara.....
    Har prel.bokat 2 ställen det datumet men är fortfarande inte helt säkra.

• fillis

göteborgsbrud-06 vilka ställen har ni på förslag och vilken kyrka skall ni ha?

• Göteborgsbrud-06

Fillis:

Vi väger mellan dessa alternativ;

1) St:a Birgittas Kapell, fest på "Såsen" Kalvsund (skärgårdsbröllop)
    2) Råda kyrka, fest i "stora salen" församlingshemmet Råda (lite lantligt bröllop)

• HanOchJag

Nu håller vi på att fixa med ändring av vigseln och förhoppningsvis så kommer det att klaffa så att vi får våran lokal som vi vill ha Ringit runt idag och får svar senare under dagen, hoppas bara att han med lokalen hinner höra av sig innan kyrkan stänger för dagen

Hur går det för er andra tjejer??
    Nån som hunnit med nåt kul och vill berätta lite
    Kanske hjälpa mig komma ur min svacka som jag sitter i

• HanOchJag

Nu är det klaaart. Ändrat datum för vigseln och bokat den lokal jag trånat efter
    19de augusti var heelt enkelt inte våran dag. Så nu blev det 26/8-06 somdet var tänkt från början. Och allt är precis som vi vill ha det.
    Imorgon blir det en tripp till Ullared för att införskaffa lite nödvändigheter som kommer att behövas till bröllopet.

• MiNik19/8

Grattis HanOchJag, då kan du äntligen slappna av och vara glad över att du fått de två stora sakerna bokade och klara. Men du behövde bara flytta det hela en vecka och det är ok. Ska du redan shoppa loss till bröllopet *ler*, vad ska du handla?

• HanOchJag

MiNik19/8 TACK
    En maaaassssa saker *lol*
    Nää men ljuslyktor till "trädgårdsdelen" stearinljus, dukar funderar jag på (hoppas jag hittar bara) Mest det hade jag nog tänkt, Kanske man hittar nåt annat kul som bara skriker BRÖLLOP

Ja en vecka var ju inte så farlig. Sen så hade vi ju från början tänkt ha det den 26e men av någon konstig anledning så valde vi 19de. Så det var ju meningen att det skulle vara den 26e. DET gör att flyttningen känns ännu bättre

Har ni börjat med "inköp" och så ännu eller ni kanske tar det lite lugnare än jag *flinar*

Svar på tråden Gifter er 2006