• HanOchJag

Gifter er 2006

Hej hej.
    Tycker det är så lite fart på dom andra trådarna om flikkor och pöjkar som gifter sig 2006 så här kommer en tråd till.

Jag och min älskade gifter oss 19/8-06 i sankta birgittas kapell.
    Håller på med diverse andra planeringar nu runt bröllopet men kyrkan e bokad

Vilka är ni???

• Svar på tråden Gifter er 2006
  • yrvädret

Vi bor faktiskt i Mölnlycke, långt från kapellet. men vi vill gifta oss där iallafall

• Linslus

Vilken ålder har vi brudar i detta inlägg då?

a)18-25
    b)26-30
    c)31-35
    d)36-40
    e)40+

Jag är "b" även min M2B kan jag tillägga (i alla gfall FYSISKT)

• HanOchJag

Nää tyvärr. Bor i hängmattan och räknas visst till masthuggetsförsamling. Dom sa att jag var tvungen att hitta en präst därifrån men masthugget i sin tur av sa sig till slut allt. "Dom hade ingen präst till oss" så Carl Johans församling lovade att hjälpa oss så vi kan vigas på den dagen vi valt.

• Princessdiamond

jag tillhör grupp a och min m2b grupp c :D

• HanOchJag

Och jag och min M2b tillhör båda grupp b

yrvädret okej Hur lyckas man att hitta S:ta birgitta då?? har ni vart där innan eller "bara "trillat över den och kännt att den passar för er?!

• Sandra_A

Jag är b och min sambo är a...

• Annica_B

HanOchJag

Vi gifter oss samma dag!!!
    Har du sett den dagsfärska tråden om aug-06-brudar?

Vi är b.

• Göteborgsbrud-06

Jag o min sambo tillhör kategori B =)

• tee

Vi ska gifta oss pa Alvsborgsfastning i juli nasta sommar och skulle vilja komma i kontakt med er som ska gifta er dar eller har varit pa brollop dar, och kanske har lite bra tips pa upplagg.

Tack!

• yrvädret

HanOchJag

Ja hur ska man uttrycka det. Vi var uppe vid nya Varvet för att hitta en trevlig plats för en borgerlig utomhusvigsel. Och helt plötsligt finner oss stå framför det mest underbara lilla kapell som vi sett. Så fint och i mysig gotisk stil (jag älskar gotiken som byggnadsstil) och både jag och sambon kände samma sak, Det här det Den platsen! Här är det!
    Ja, vad ska man göra. Det var bara att ringa och boka - hade vi inte gjort det hade vi ångrat ihjäl oss...

Linslus

Vi tillhör båda kategori B... Usch jag börjar bli gammal, vill ju tillhöra kategori A

Svar på tråden Gifter er 2006