• HanOchJag

Gifter er 2006

Hej hej.
    Tycker det är så lite fart på dom andra trådarna om flikkor och pöjkar som gifter sig 2006 så här kommer en tråd till.

Jag och min älskade gifter oss 19/8-06 i sankta birgittas kapell.
    Håller på med diverse andra planeringar nu runt bröllopet men kyrkan e bokad

Vilka är ni???

• Svar på tråden Gifter er 2006
  • MakeMeUp

Ja hoppas verkligen vi ses, en näsduk lät lite väl romantiskt *retas*
    Men mig missar ingen, höggravid med nedkomst om en vecka =)

Kram på er

• Göteborgsbrud-06

Tee

Nej tyvärr, vi har inte varit där. Har bokat St:a Birgittas Kapell men kan även tänka oss en vigsel där ute också. Ville åka dit i helgen o kika, så vi ringde Börjessons båtar förra veckan men tydligen finns det ingen förbindelse dit nu. Båtarna startar igen när när de öppnar för julbord.
    Ska ni har festen där också ;) ??

Så du planerar från USA, vad spännande!

• pippi05

....en till göteborgsbrud här!!!!!

• Linslus

Välkommen Pippi05

Av dömma på "05" gissar jag på att du/ni gifter er 2005?? Eller?
    Vart, när hu? *nyfiken*

• pippi05

Nej, gifter mig -06, men du har rätt, hade passat bättre med 06.

• HanOchJag

pippi05 välkommen välkommen. När i 06 gifter ni er och vart?? Kommit långt i planeringen.
    Här ser det ut som att vi kanske ska ta och ändra vigsel datumet

Beror på hur det går med lokal. Ska ta och ringa runt imorgon så får vi se hur det går. Kram på er tjejer.

Hur var mässan förresten???

• MiNik19/8

Hej på er,ytterligare ett par från Göteborg, vi gifter oss också 19/8 -06.

• MiNik19/8

Hej HanOchJag!
    Du låter lite nere :(.
    Inte ska du byta datum bättre datum finns inte *ler*, läste att du har valt St. Birgittas, underbart val, har du fått bokat tid där så finns det hur många platser som helst i närheten som du kan kontakta. Antar att du redan har några ställen som du siktat in dig på, säg bara till om du vill ha fler tips.

• Linslus

Ja vad tyckte vi om mässan tjejer?

Jag vet inte jag... var den inte lite liiiiten? EN bröllopstårta stod i ett hörn & när jag frågade tjejen i baren vart representanten för bagerit var sa hon att de visst inte hann komma idagf jag som hade hoppats på provsmakning
    Jag var där precis i början...blev det mer liv sen kanske??
    Hade hoppats på lite mer utbud oxå: fanns ju typ 3 väskor & 2 halsband

Men från min POSITIVA sida kan jag ju säga att musiken var trevlig & jag fick himla bra bh-tips

Som sagt: vad tyckte ni andra?

• Linslus

SEN ett stort "ps" (av typen "intresseklubben antecknar"): jag frågade en kvinnlig representant från "Face" vad hon trodde om möjligheten att sminka över några gamla acne-ärr på hals/bröst. Hon sa då "varför skaffar du inte en bröllopsklänning med hög hals då?"...
    "Dhhhaaa" höll jag på att säga då...Hon tyckte hon kom med lösningen på mina problem med den kommentaren, precis som jag inte SJÄLV tänkt den tanken, men jag vill ju kunna ha min drömklänning TROTS några fula ärr
    men den manlige representanten kom med bra förslag sen så jag får väl hoppas att det blir bra

Svar på tråden Gifter er 2006