• HanOchJag

Gifter er 2006

Hej hej.
    Tycker det är så lite fart på dom andra trådarna om flikkor och pöjkar som gifter sig 2006 så här kommer en tråd till.

Jag och min älskade gifter oss 19/8-06 i sankta birgittas kapell.
    Håller på med diverse andra planeringar nu runt bröllopet men kyrkan e bokad

Vilka är ni???

• Svar på tråden Gifter er 2006
  • björnsbrud

sorry - sag inte att det var omrade Goteborg... ar fran stockholm och gifter mig i roslagen som ligger en timme fran stockholm

• Linslus

Björnsbrud: Bor du i Stockholm?

• HanOchJag

björnsbrud jop men det gör väl inget?! Alla är välkomna och alla kan ge varandra råd och ideer

• Bohuslän06

Hallå!

Gifter mig den 26:e augusti nästa år i Hamburgsund, fast vi bor i Göteborg. Vet inte om jag ska fixa hår osv i Göteborg och sen åka upp eller fixa ngt lokalt....

• Augustibrud-06

Vi planerar att gifta oss i augusti nästa år, men har inte bokat ngt! Börjar bli stressad när jag ser hur mkt ni andra bokat! Vi hade tänkt gifta oss i antingen mina hemtrakter eller hans dvs Kungsbacka eller Stenungsund.

• Linslus

Bohuslän06: då har vi alltså liknande problem

Har du fixat festställe & kyrka?

• Linslus

Bohuslän06: tipsades av en tjej på BT om en frisör i Kungälv som hon använde: Studio Fame

Så man kanske ska fixa iordning sig någonstans "mittemellan" hemorten & vigselorten

• Bohuslän06

Både kyrkan och feststället är preliminärbokat. Har bokat en lokal och kollar nu på olika catering varianter. Kyrkan fick man egentligen inte boka förren i oktober, men det gick bra att preliminärboka......

Linslus: Hur går det för er?

Svar på tråden Gifter er 2006