27/8 - here we go again!
Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!
Hoppas ni hänger med på den nya tråden nu när de stängde ner vår gamla! Inte långt kvar nu... 10 dagar!
Ja, nu börjar det verkligen dra ihop sig... Är nerverna i ordning? Jag har varit kolugn tills för en vecka sedan.Nu är jag nervös och pirrig för allt!
Ja nu börjar det dra ihop sig!
Har varit ute och provåkt med vår transport. Hästar och en jättefin vagn från sekelskiftet.
Förkylningen börjar ge med sig lite och en tårta har vi även om den kommer bli totalt annorlunda från den vi beställde från början. Konditoriet öppnade idag under dess nya regi. Orkar inte krångla utan de har fått mer eller mindre fria händer att göra det bästa de kan. Så det får bli vad det blir.
Jag har också kommit in i en slag orkar-inte-krångla-fas, det får kosta vad det kostar och skitsamma om det är det dubbla mot vad vi tänkt, det finns liksom inte tid att fundera eller leta andra alternativ, bara det blir BRA.
Vi var och hämtade m2bs kläder idag och, ja, det var sååå fint. Är så nöjd att vi valde just kostym och västen + plastrongen vi köpte till var perfekt.
Nervositeten smyger sig på, man blir lätt stressad.
Min m2b tycker att vi ska ha just-married-tröjor (jaha, och det kommer han på nu). Var kan man köpa det tro?
vintertid:
Det finns väl bokstäver man kan stryka på själv tror jag. Kolla hobbyäffarer el Clas Olssons. Annars kan man beställa på rofa.se m.fl vet ej hur lång tid det tog men inte speciellt länge. Köpte därifrån det är nog på håret att ni hinner var väl drygt en vecka!
zebban: Tack, har mailat dem nu, så får vi se...
Hej Tjejer! Jag håller tummarna att ni får den bästa dagen i ert liv!
Själv får man vänta ett år..
Här är ni ju!
Nere på ensiffrigt idag... 9 dar kvar!
annars finns det på clas ohlsson, man skriver ut texten på ett papper (måste ha en skrivare) och sedan stryker du på den texten, finns för både vita och färgade tröjor och jag tycker det blir bra...
ja, 9dgr kvar... visst är man nervös, hur ska ni ha det?
Tjena tjejer!
Ja nu börjar det verkligen dra ihop sig.