• Klok?

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3

Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!

Ha det bra, kramis på er alla

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
  • Annorlunda

För att fortsätta på förra tråden: Jag är 29 år!

• Annorlunda

För att fortsätta på förra tråden: Jag är 29 år!

• Jämtlandstaus

Saknade tråde, kul att det kommit en till :)

vad säger ni i jämtland om catering?

Vilka har bäst mat? och är prisvärda förstås. vi vill ha sjysst mat, och det är vi beredd att lägga lite pengar på. nån som har tips?

/A

• Klok?

Jag är 39, min man är 34 snart 35!

Ang catering så finns det en kille som heter Patrik i Tandsbyn som är helt makalös, billigt, mycket mat och framför allt gott - mycket gott. Kommer tyvärr inte på mera info om honom nu men kan nog forska lite. Jag var på ett 40-års kalas med mat därifrån därav erfarenheten av hans mat. Dom hade beställt för 30 men det skulle nog räckt till 40

Jag gifte mig i maj och kommer liksom inte härifrån. Just nu är jag sjukskriven heltid en vecka till och sedan 2 veckor halvtid så nu finns det lite tid att sitta vid BT igen.

Hallenbrud - Anna; Tittar ivrigt efter foto i ÖP

• cissilla

Lättad, har nu köpt kläder till bröllopet till mig, blev en jättefin kjol och typ. blus i vitt och spets, köpte denna på svart och vitt, på halva priset. Funderade på att köpa en riktig bröllopsklänning men har inte hittat någon som passar, dessutom känns det bättre med en lättare klänning när man åker utomlands.

Kul med lite blandad ålder på alla par :)

• hearts

Hejhopp!

Nu är det bara 11 dagar kvar...spännande och väldigt tungt just nu med allt som ska fixas i sista minuten.

• brud nyår05

Hej alla brudar.
    Idag kommer min klänning!!! Jag e toknyfiken...tänk om den e förliten..då e det tur att nyår e långt borta då blir det till att tokbanta.

E det nån fler än jag som funderar på en secret box??? Det e en kul ide, men man har ju fött två barn och e ju inte jätte smal längre

• Jämtlandstaus

har också funderingar på secret box ;)
    vet att det skulle uppskattas enormt av min kille ;)

• brud nyår05

Jag har kontakt med fotograf Jörgen Nilsson i östersund. Jag har fotat ena sonen där en gång och han var väldigt trevlig och proffsig. Var har du tänkt?

• Jämtlandstaus

fotade studentfoton hos Jörgen, skulle kännas underligt om han såg mig med så lite kläder ;)

jag bor ju dock i stockholm, så jag har lite större utbud här nere.

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3