Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!
Ha det bra, kramis på er alla
Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!
Ha det bra, kramis på er alla
Det är ju ofta så att den första man föll för väljer man i slutändan. Vad ska du ha för klänning??
brud nyår05
Vilken vacker klänning Gilalr såna men själv ser jag ut som en tant o typ 20 år äldre än vad jag är i såna armar
Jämtlandstaus
Gillar dina klänningar med Den första eller tredje är snyggast tycker jag
Årebruden 07
tack, jag tycker också det :) älskar den första. kommer inte ihåg var jag såg den dock =)
men vi vinterbrudar tror jag tjänar på lite lite ärm
Jämtlandstaus
Jag har faktiskt gått ifrån o ha lång ärm sen jag prövade en klänning utan axelband Har bestämt mig för o sy upp en liknande den jag har tänkt ha innan men utan ärmar o så päls runt kanten sen en stor värmande cape över
brud nyår05
Här lite olika förslag på underkläder jag nog ska ja när ja gör secret box o som ja ska ha på natten, el i alla fall en stund
groups.msn.com/6oo80qd97phbgjuporfv26pfe6/photoalbums
Årebruden
var har du hittat snöflingorna?
Jämtlandstaus
På en hemsida men nu kommer jag inte ihåg vad den heter, det e samma som jag tipsade om heliuomgasen men jag ska kolla upp vilken sida det är.. Men måste först tvätta o städa idag
Hör av mig
Fru Maria: Jätte nyfiken, vad är det för klänning du ska ha?
Jämtlandstaus
Här finns massa spännande till bröllop, gå in på winter theme wedding Där har du bland annat snöflingorna
balloons-galore.net