Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!
Ha det bra, kramis på er alla
Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!
Ha det bra, kramis på er alla
Japp. Nu e det mera på varnings tråden....
Oj, nu har vi inte varit här på ett tag såg jag
Höll på att inte hitta tråden alls...
För de av er som väntar på bilderna från bröllopet så ha förtröstan, mina datakunskaper är så där får jag villigt erkänna men snart så! Kan jag snart länka upp bilderna till er.
Har läst lite till och från härinne och om det är någon som letar en toppenbra fotograf så rekommenderar jag Lasse Thoresson starkt "Thoresson bildproduktion" finns i Grizzlyhuset. Han tog våra bilder och han är bra men också otroligt trivsam och får en att slappna av och ha roligt.
Maten som vi tog från Food Catering på Frösö Golfklubb var superb och våra gäster pratar fortfarande om den. Dessutom var priset bra. www.foodcatering.se
Det enda jag inte riktigt är nöjd med är brudbuketten... Inget som förstörde hela dan men ändå. Hon som tog beställningen och var den jag bestämt allt med var inte den som till slut hade gjort buketten.
De två floristerna hade helt missförstått varandra och det blev fel
Blommor är ju alltid vackra men när man vet vad man vill ha e det ju alltid trist.
Inget mörker över blomster affären dock de har ersatt mig i pengar.
Ja, det var lite tips som kanske kan vara nåt att ha.
Det kommer mer sen med berättelse och bilder.
Kramis alla
Fru Carlsson
foodcatering har jag också faktiskt funderat på, maten är jätteviktig för oss, och menyerna ser helt fantastiska ut!
Vi är INTE nöjda med Thoresson. Fotona blev inte alls som vi tänkt och alla blev helt gula. För att det var så soligt sa han men andra som tagit foton ute när det är soligt har inte fått gula bilder. Han är nog bättre på att ta inomhus.
Jämtlandstaus:
Du kommer inte att bli besviken om du väljer FoodCatering. Vi hade kontakt med Patrik som var personlig och omtänksam under hela resan. Det blev ju några möten innan den stora dagen
Vi hade Norrländsk buffé till middag och den var heeelt fantastisk!!!
Paketlunchen dagen efter var även den supergod. Det var delar ur deras italienska buffé som vi hade valt ut.
Träffa dem ska du se att du kommer bli övertygad!
Lycka till
Annorlunda:
Vad tråkigt att ni inte var nöjda med Thoresson.
Han tog bilder både ute och inne på oss och alla var lika bra så jag har inget att vara missnöjd över.
Kramis
A
HALLÅ!!!!! alla jämtlands brudar, Var e ni???
Jag är här! Hallå! Sitter och fnissar och skakar på huvudet om vartannat pga av vissa trådar här inne. Är dock trött och funderar på att gå och lägga mig.
Jag är också kvar, men har inget vettigt att tillföra för tillfället......
I övrigt börjar jag förstå att jag snart ska gifta mig, för det är nu "bara" 4 1/2 månad kvar!!!!! Alla pusselbitar börjar så sakteliga falla på plats, och det känns så skönt!! Men vi är inte klara med maten än.......
God natt!!
Brunkullan:
Är det inte lite tidigt att börja med maten redan (Dålig humor hahaha)