• Klok?

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3

Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!

Ha det bra, kramis på er alla

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
  • Fru Maria

Brunkullan:

Jag ska också försöka få tag på ett fint åkdon till vårt bröllop i slutet av november. Helst en vräkig amerikanare...
    Men jag misstänker att inte speciellt många har vinterdäck till sina jänkare!?

• Jämtlandstaus

Åh tjejer, jag som nu bor i stockholm längtar ju hem i bland, men igår blev det ännu värre. Jag såg Hoven Droven spela på Fasching här i stockholm.
    De är ju så bra att man blir gråtfärdig. vilket ös, underbara grabbar.

kram från mig :)

• Klok?

Hmmm, vad heter han som har vunnit flera tävlingar med sin amerikanare? Ska tänka lite så kanske jag kommer på det, han bor (bodde) i Valhall (Östersund). Ah nu kom jag på det han heter Alf Rosén men hur och var man får tag i honom vet jag inte, prova telefonkatalogen. Annars måste det ju finnas någon klubb för biltokiga som äger amerikanare.

Lycka till!!

Hallenbrud, fru Carlsson - hoppas du mår bra, det är så roligt att "se" dig här igen!

Måste förresten få "skryta" lite Jag har idag fått ett halsband och armband av min underbare man bara för att han älskar mig - de ni tjejer

• Hallen brud

Klok:
    Jag mår jättebra och hoppas att du också mår bra!
    Kul att se att du också finns kvar här
    Visst e det svårt att slita sig även om planeringen är över?!

Sitter och kämpar med alla bilder som jag försöker lägga ut på nätet till er men jag måste nog ta hjälp.... Suck!

Kramis så länge
    Anna

• Klok?

Hej Anna! Jag var tvungen att öppna en tråd om att det är så svårt att slita sig härifrån den heter svårt att slita sig - separationsångest och det visade sig att det är många många av oss som redan är gifta som hänger kvar här, vi börjar fundera på avvänjning

Jo jag mår bra förutom att hela familjen har legat i influensa, jag är inne på 3:e veckan nu och brukar ALDRIG bli förkyld eller sjuk men nu har jag faktiskt legat i soffan och tyckt synd om mig själv i 1,5 vecka.

Ha det bra//Lena

• cissilla

Hallå alla brudar, hur går det? Vart är alla?

Har hittat ett brudpar till tårtan idag, där bruden drar i killen ( oh no you dont) tror jag dom heter, så den på reklam här på brudtorget, men har nu hittat den på Hobby boden.... sån skall jag ha :)

Hoppas allt är bra med er iallafall.

• brud nyår05

Hejsan
    Jag har nu påbörjat min praktik som skolkurator på gymnasiet, där har ni förklaringen till min frånvaro.....
    Jag e så vansinnigt trött efter en dag på "jobbet" så ni kan aldrig ana.
    På bröllopsfronten händer inget alls...tyvärr! För er???

• Klok?

Vi fick en sådan av min mormor och funderar faktiskt på att köpa de andra på Hobbyboden också, det skulle vara en rolig serie att ha i bokhyllan eller så som min dotter 6 år säger: "Då kan vi göra en pjäs av dom". Hon har nämligen också sett hela serien och tycker dom är jätteroliga!

• cissilla

stå på dig, du har väl fått tillbaka pengarna ändå?

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3