• Klok?

Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3

Hej alla. Skriver bara ett litet inlägg så vi får en tråd till eftersom del 2 är avstängd för svar!

Ha det bra, kramis på er alla

• Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3
  • brud nyår05

Känner du honom privat?

• Åre bruden 07

Secret box visst är det bilder av mera lättklädda varianten?

• brud nyår05

Åre bruden 07: helt rätt. Funderar du också, eller??

• brud nyår05

Kul! Var tänker du fotografera dig? Har du nåt hett tips kanske.

• Åre bruden 07

Jag har tänkt använda mig av en kompis som jobbar som fotograf i Halmstad.
    Så ngn fotograf i Östersundtrakten kan jag tyvärr inte rekomendera,
    vad ska ni ha på er ni som funderar på det?

• brud nyår05

Tanken är att jag ska ha underklädena som jag ska ha på mig på bröllopet och slöjan... vad tror ni om det?
    Jag känner mig lite nervös nu, skulle va bättre om man hade en kompis som va fotograf...

• Åre bruden 07

brud nyår05

Jo jag är nervös av bara tanken o bli fotad av en kompis som ja trots allt känner så ja kan tänka mig hur mkt mer nervös du är. Jag har tänkt o först ta ngr kort med klänningen och sen underkläderna ev med typ ett lakan lite sådär sensuellt över höfterna/låren Då de e det som jag har mest komplex över så han som ska fota ska ta mest på midjan o uppåt

Har du hittat fotograf?

• Jämtlandstaus

nej, känner inte honom privat, men det skulle kännas lite underligt. skulle nog hellre fotas av en tjej =)
    tror dock inte tex. anna & maria gör sånt, eller så är det för dyrt.
    här nere finns det ju företag som gör sånt. men jag kommer nog inte vara allt för lättklädd. underkläder på sin höjd. kanske dölja kroppsdelar med armen eller liknande.

• Åre bruden 07

Jag kommer inte heller vara allt för lättklädd, det kommer nog känans allt för dumt

Svar på tråden Brudar i Jämtland/Härjedalen del 3